خانه / آشپزی / طرز تهيه فتوچينی رژيمی

طرز تهيه فتوچينی رژيمی

1

انواع پاستا و ماکارونی مخصوصا سبوس دار در انواع رژیم های لاغری توصیه شده ، البته به میزان حساب شده ! چون دارای مواد لازم برای بدن و سیر کنندگی بالا میباشد .
کالری کل غذا ۱۲۵۰ کالری هست . میتونید تخمه آفتابگردان رو حذف کنید و کالریش رو کمتر کنید .

مواد لازم برای تهيه فتوچينی رژيمی

مغر تخمه آفتابگردان دو قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه تازه کوبیده شده مقداری

روغن زیتون یک قاشق غذاخوری

هویج بلند سه عدد

کدو سبز بلند سه عدد

سیر پنج حبه ( درسته با پوست ، شسته شده )

فتوچینی یا ماکارونی نواری دویست و پنجاه گرم ( نصف بسته )

طرز تهيه فتوچينی رژيمی

هویج ها و کدو ها را پوست گرفته و با پوست کن به صورت نوار های باریک و بلند ببرید .
آب را با کمی نمک به جوش آورده و سیبزیجات را به مدت ۱ دقیقه بجوشانید و آبکش کنید .
فتوچینی را در قابلمه آب جوشان و نمک ۱۰ دقیقه بپزید و آبکش کنید ولی روی آن آب سرد نگیرید .

در ماهیتابه روغن زیتون را گرم کرده سیر ها را در آن تفت دهید تا روغن طعم بگیرد و سپس فتوچینی و سبزیجات را یکی دو دقیقه تفت دهید و بعد در ظرف سرو ریخته روی آن مغز تخمه و فلفل و نمک بپاشید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

44927_231-400x330

چطور سس تارتار درست کنیم

این سس با همین مقدار مواد اولیه طعم بسیار خوبی دارد و خوردن آن در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *