خانه / آرایشی و زیبایی / صورتی بدون آکنه و جوش با مصرف این ویتامین ها

صورتی بدون آکنه و جوش با مصرف این ویتامین ها

Vitamin-C-pic

 

می خواهید همیشه پوستی صاف و جوان داشته باشید به شما توصیه می کنم این ویتامین ها را مصرف کنید و در صورت داشتن جوش در صورت همراه ما باشید با آشنایی با صورتی بدون آکنه و جوش با مصرف این ویتامین ها.

نقش ویتامین D در بهبود پسوریازیس
یکی از مهم‌ ترین عملکردهای ویتامین D در بدن، کمک به جذب بهتر کلسیم است. این عملکرد، نه‌ تنها برای حفظ سلامت و استحکام استخوان‌ها و عضلاتمان خوب است، بلکه می‌تواند باعث حفظ سلامت پوست هم بشود. نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد دریافت مقادیر کافی از ویتامین D در طول روز می‌تواند به بهبود و تسریع روند درمان پسوریازیس هم کمک کند.

مصرف خوراکی‌های حاوی این ویتامین، تزریق D3 یا استفاده از داروهای موضعی حاوی ویتامین D، تا حد قابل‌ قبولی جلوی التهاب‌ و خارش‌های پوستی بیماران مبتلا به پسوریازیس را می‌گیرد. از این رو، خوردن غلات و لبنیات غنی‌ شده با ویتامین D به تمام کسانی که مبتلا به پسوریازیس هستند، توصیه می‌شود.

نقش ویتامین C در جوانسازی
اگر همین الان نگاهی به انواع مرطوب‌ کننده‌ها و ضد آفتاب‌های خود بزنید، کمتر محصولی را پیدا می‌کنید که حاوی ویتامین C نباشد. اما چرا ؟ به دو دلیل، اول اینکه ویتامین C جزو قوی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌هاست که می‌تواند با رادیکال‌های آزاد مبارزه کند، قدرت سیستم دفاعی بدن را بالا ببرد و جلوی ابتلا به سرطان پوست را هم تاحد قابل‌ قبولی بگیرد.

دوم اینکه وجود این ویتامین برای ساخت کلاژن و پیشگیری از پیری و چروکیدگی زودرس پوست، بسیار ضروری است. مصرف خوراکی‌های حاوی ویتامین C می‌تواند تاثیر ضد آفتاب در پیشگیری از عوارض اشعه‌های UV را دو برابر کند.

نقش ویتامین K در ترمیم جوشگاه
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد استفاده از کرم‌های موضعی حاوی ویتامین K یا مصرف خوراکی‌های حاوی این ویتامین می‌تواند باعث پیشگیری از ایجاد جوشگاه‌های شدید بعد از عمل‌های جراحی یا جراحت‌های مختلف در سطح پوست شود . ویتامین K با انعقاد سریع‌ تر خون و کمک به بسته شدن سطح زخم باعث پیشگیری از ایجاد جوشگاه عمیق می‌شود.

محققان سوئیسی بر این باورند که اگر کرم‌های موضعی حاوی ویتامین‌های K، E، C و زینک برای بیمارانی که تحت جراحی قرار گرفته‌ اند، خانم‌های باردار یا آنهایی که دچار زخم‌های شدید پوستی شده‌اند، تجویز شود، احتمال اینکه با جوشگاه‌‌های آزاردهنده مواجه شوند، بسیار کم خواهد بود.

 

پزشکین : صورتی بدون آکنه و جوش با مصرف این ویتامین ها

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *