خانه / سبک زندگی / خانه داری / شیوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان منزل

شیوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان منزل

mo21358

کاغذ دیواری که در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است در این جا شیوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان منزل را بیان می کنیم .

برای طراحی فضاهای داخلی ابتدا طیف رنگی مورد علاقه خود را در نظر بگیرید و پس از آن خرید را انجام بدهید. هنگام انتخاب کاغذ دیواری بهتر است به دیگر وسایل و اجزا فضا هم فکر کنید. طیف رنگی، سبک دکوراسیون، نورپردازی و نورگیری فضا از عوامل تاثیر گذار در انتخاب کاغذ دیواری هستند. لازم نیست که قبل از شروع کار دقیقا بدانید که چه چیزی را مد نظر دارید اما دانستن کلیت آن کاملا ضروری است.

اگر به ست کردن و هماهنگی رنگ در دکوراسیون منزل خود علاقه مند هستید می توانید مانند آنچه در تصویر زیر می بینید کاغذ دیواری را با روکش صندلی و مبلمان ست کنید. ترکیب رنگ آبی و سفید در این فضای کار کوچک حس شادابی را به وجود آورده و باعث شده فضا پرنورتر به نظر برسد.

mo21356 mo21355

فضای نشیمن با طراحی کلاسیک نیازمند کاغذدیواری هماهنگ با آن است. طرح و نقش کاغذ دیواری یکی از نکته های اساسی است که باید به آن دقت داشت. در این نمونه کار در کنار کاغذ دیواری کلاسیک، رنگ بنفش مبلمان به شدت خود نمایی می کند. این بار طراح ترجیح داده تا رنگ زیتونی کاغذ دیواری، زمینه ای باشد برای جلوه رنگ بنفش!

mo21357

به دلیل وسیع بودن سطح دیوارها انتخاب رنگ کاغذ دیواری تاثیر بسیار زیادی در روشن و پرنور جلوه کردن فضا دارد. اگر دوست دارید خانه ای پر نور و روشن داشته باشید بهتر است به سراغ کاغذ دیواری هایی با زمینه رنگ سفید و یا طیف رنگ های خنثی بروید و در انتخاب مبلمان نیز همین نکته را مد نظر قرار دهید. با این روش به راحتی می تواند فضایی پر نور را در دکوراسیون منزل خود به وجود بیاورید.

mo21358

نیازی نیست که کاغذ دیواری سطح همه دیوارهای اتاق را بپوشاند شما می توانید با توجه به مکانی که برای وسایل خاص در چیدمان فضا در نظر گرفته اید با استفاده از کاغذ دیواری جلوه ای ویژه به یکی از دیوارها و حتی قسمتی از آن ببخشید. دیوارهای دیگر با رنگ آمیزی مناسب پوشانده خواهند شد. به عنوان مثال دیوار پشت تلوزیون می تواند دیواری خاص و ویژه در فضای داخلی خانه شما باشد.

mo21359

در فضای اتاق خواب، دیوار پشت تخت نیز متمایز با دیگر دیوارهای آن با پوشش کاغذ دیواری زیباتر به نظر خواهد رسید. در این فضا انتخاب رنگ تخته پشتی تخت خواب و رو تختی نقش بسیار زیادی خواهند داشت تا در اتاق خواب شما وحدت و هماهنگی احساس شود.

mo21360

شما حتی می توانید از دو کاغذ دیواری متفاوت در یک فضا استفاده کنید. نکته مهم در این انتخاب توجه به طرح و نقش و ترکیب رنگی آنهاست. دقت داشته باشد که این کار نباید حس بی نظمی و آشفتگی در فضا به وجود بیاورد.

mo21361

کاغذ دیواری دوم می تواند به صورت خطوط افقی با ضخامت مناسب بر روی کاغذدیواری اصلی قرار بگیرد. خلاقیت در این کار موجب ایجاد تنوع فضایی می شود. ببینید که کدام روش مناسب فضا و البته متناسب سلیقه و علاقه شماست.

mo21362

دیوارپوش های دیگر می توانند به راحتی با کاغذدیواری ترکیب شوند. هنگامی که از دیوارپوش های چوبی، سنگی و حتی آجری در کنار کاغذ دیواری استفاده می کنید باید به خاطر داشته باشید که طرح و رنگ آنها تاثیری متقابل بر روی هم خواهند داشت. بنابراین همه نکاتی تا به اینجا گفته شد به خاطر داشته باشید.

mo21363

شیوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان منزل

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *