خانه / آرایشی و زیبایی / شیوه استفاده از شامپو بدن

شیوه استفاده از شامپو بدن

IMG16534025

در زمان های قدیم مردم برای شست و شوی بدن از صابون استفاده می کردند در این جا شیوه استفاده از شامپو بدن را در ۶ مرحله بیان می کنیم .

بسیاری از شوینده‌های بدن، دارای خواص متعددی هستند که همگی در یک محصول جمع شده‌اند، و می‌توان از آنها به عنوان صابون، شامپو، و در مواقع لزوم، ژل اصلاح استفاده کرد.

آنها بسیار بهداشتی‌تر از قالب‌های صابون هستند و برای سفر و حمام بسیار ایده آلند. فرمول‌های شوینده‌های بدن، متفاوتند وشامل مدل‌های مختلفی اعم از ژل و کرم برای انواع پوست هستند.

مرحله اول

پوست خود را زیر دوش و یا در وان مرطوب کنید.

مرحله دوم

به اندازه یک قاشق غذاخوری از شامپو بدن را روی لیف و یا اسفنج حمامتان بریزید. لیف را برای ایجاد کف کمی خیس کنید.

مرحله سوم

لیف مرطوب را به بدنتان بمالید. از حرکات دایره‌وار و ملایم استفاده کنید. مطمئن شوید تمام بدنتان از جمله زیر بغل‌هایتان را شسته‌اید. از صورت و گردنتان شروع کنید، اما از شستن دور چشم‌هایتان بپرهیزید. سپس از گردن به طرف پایین بدنتان بروید. کثیف‌ترین قسمت‌ها را برای آخر کار بگذارید.

مرحله چهارم

لیف را دوباره خیس کنید و در صورت نیاز شامپو بدن بیشتری به آن بزنید. به یاد داشته باشید تاثیر شامپو بدن هنگامی که کف کرده باشد خیلی بیشتر است.

مرحله پنجم

بدنتان را با آب گرم بشویید. سپس برای بسته شدن منافذ پوستتان بدنتان را با آب سرد آبکشی کنید.

مرحله ششم

اگر از خشکی پوست رنج می‌برید، تا سه دقیقه بعد از تمام شدن حمامتان، بدنتان را با یک لوسیون مرطوب کننده مرطوب کنید. اگرچه بسیاری از شامپوهای بدن شامل مرطوب کننده هم هستند، اما این میزان مرطوب کننده برای برطرف کردن خشکی پوست کافی نیست.

 

سایت ابانک : شیوه استفاده از شامپو بدن

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *