خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / شیوه آرایش در تابستان 94 و انتخاب رنگ های آرایشی

شیوه آرایش در تابستان 94 و انتخاب رنگ های آرایشی

ar4-4058

رنگ ها نقش اساسی در آرایش زیبا و جذاب دارد و اگر رنگ تکراری شود چهره شما هم یکنواخت و تکراری است در این پست شیوه آرایش در تابستان ۹۴ و انتخاب رنگ های آرایشی را با توجه به رنگ پوست بیان می کنیم با ما همراه باشید .

جدید ترین آرایش ویژه  تابستان آرایش به سبک اسموکی است و این سبک از ارایش برای افرادی که چشم هایی به رنگ آبی یا قهوه ای دارند مناسب تر است . در این سبک از آرایش ابتدا شما باید با استفاده از ریمل و خط چشم چشمان خود را  آرایش کنید. همچنین اگر دارای چشمان گود هستید می توانید با استفاده از مداد های رنگ پوست گودی چشمان خود را برطرف کنید لازم به ذکر است که مداد رنگ پوست را زیر چشم خود بکشید و با دست خود ان را پخش کنید تا حالت یکنواخت به خود بگیرد .

همچنین سعی کنید رنگ سایه و رژ لب و رژ گونه ی خود را از یک خانواده انتخاب کنید از طرفی اگر دارای پوست سفید رنگ هستید پیشنهاد ما استفاده از رنگ های صورتی ملایم و یاسی و قرمز ملایم است و اگر دارای پوستی تیره هستید به شما رنگ های سبز مغز پسته ای و زرد و طلایی را پیشنهاد می کنیم و برای رژ گونه و رژ لب رنگ های قهوه ای بژ و سماقی را پیشنهاد می کنیم .

برای رنگ مو نیز افرادی که دارای رنگ پوست سفید هستند رنگ های بلوند و یخی و شرابی را توصیه می کنیم و برای افرادی که پوست تیره دارند رنگ های بلوطی و نسکافه ای و مسی را پیشنهاد می کنیم .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *