خانه / آرایشی و زیبایی / سه اسکراب روشن کننده پوست ویژه شب عروسی

سه اسکراب روشن کننده پوست ویژه شب عروسی

beauty-mask

شاید برای شما آرایشگرها هم پیش آمده باشد این سوال که چگونه در شب عروسی و در چند ساعت پوست صورت را روشن کنید در این جا سه اسکراب روشن کننده پوست ویژه شب عروسی را آموزش می دهیم

– اسکراب(لایه بردار) شیر و عسل

برای داشتن پوستی شفاف می‌توانید از اسکراب شیر و عسل استفاده کنید. یکی از مهمترین، عالی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ماسک‌های آرایشی برای روز عروسی است. برای درست کردن این اسکراب ابتدا باید یک سوم پیمانه نمک، یک قاشق سوپ‌خوری عسل، یک دوم پیمانه شیر و یک قاشق سوپ‌خوری روغن زیتون را آماده کنید.

این مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیری شود. می‌توانید اسکراب خمیری شکل را روی صورت خود به آرامی ماساژ دهید. بعد از ۱۰ دقیقه با آب سرد بشویید. این اسکراب به شما کمک خواهد کرد پوست‌های مرده از بین برود و پوستی شفاف و شاداب داشته باشید.

– اسکراب توت فرنگی و قهوه

همه  ما می‌دانیم توت فرنگی برای پوست و سلامتی بسیار مفید است.همه آن چیزی که باید انجام دهید این است که قهوه و توت فرنگی له شده را به خوبی باهم مخلوط کنید تا زمانی که خمیری شکل شود. برای این کار باید این مخلوط را به خوبی هم بزنید. مخلوط را به صورت دورانی روی پوست صورت و بدن خود به آرامی ماساژ دهید و بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شست وشو دهید. توت فرنگی باعث می‌شود پوست‌تان نرم‌تر شود و قهوه باعث می‌شود سلول‌های مرده  پوست کاهش پیدا کنند.

– اسکراب زردچوبه و لیمو

برای آخرین مرحله ما زردچوبه و لیمو را پیشنهاد می‌دهیم. می‌توانید این اسکراب را با مقداری آرد،آب لیمو، زردچوبه و شیر به مقدار یکسان درست کنید. زردچوبه و لیمو را به خوبی مخلوط کنید. به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به آرامی بر روی پوست صورت و بدن خود ماساژ دهید.

 

قابل توجه خانم هایی که داشتن پوستی شاداب و جذاب را می خواهند در شب عروسی .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *