خانه / آشپزی / سالاد پاستا رژیمی با دستور آماده سازی

سالاد پاستا رژیمی با دستور آماده سازی

سالاد پاستا رژیمی با دستور آماده سازی

201631115521420a

 

جز کسانی هستید که رژیم دارید و پاستا را مصرف نمی کنید در این مطلب می خواهیم پاستای رژیمی را به شما آموزش دهیم همراه ما باشید با سالاد پاستا رژیمی با دستور آماده سازی .

 

سالاد پاستا رژیمی با دستور آماده سازی ، مواد لازم :

 

مواد لازم اندازه مقدار / کالری
پاستای فرمی ۲۰۰ گرم ۱۰۰ گرم / ۱۲۷ کالری
کالباس سالامی ۱۰۰ گرم ۱۰۰ گرم / ۳۰۰ کالری
پیازچه یک دسته ساطوری ۱۰۰ گرم / ۳ کالری
کنسرو ذرت نصف قوطی ۱۰۰ گرم / ۲۳ کالری
شوید ساطوری ۳ قاشق غذاخوری ۱۰۰ گرم / ۲۵ کالری
ماست خامه ای یک دوم پیمانه نامشخص
نمک و فلفل به میزان لازم ۱۰۰ گرم / ۰ کالری

 

سالاد پاستا رژیمی با دستور آماده سازی  :

*. به نقل از آکاایران : یک قابلمه آب را با ۴ قاشق غذاخوری نمک و ۴ قاشق غذاخوری روغن به جوش آورید.

*. پاستا را ۱۵ دقیقه یا تا زمانی که کاملا مغزپخت شود در آن بپزید، سپس آن را آب کش کرده و کنار بگذارید.

*. پاستای سرد شده را با سایر مواد در یک کاسه بزرگ مخلوط کرده و نمک و فلفل آن را اندازه کنید.

*. لازم است حتما قبل از سرو این سالاد، حداقل یک ساعت آن را در یخچال بگذارید تا مواد کاملا سرد شده و طعم ها با یکدیگر مخلوط شوند.

 

نکته سالاد پاستا رژیمی با دستور آماده سازی :

*. در تهیه این سالاد به جای ماست می توانید از سس مایونز یا ترکیبی از ماست و سس مایونز به نسبت دلخواه استفاده  کنید.

 

خواص پیازچه :

*. پیازچه غنی از کروم است. کروم نوعی ماده معدنی ضروری است که بدن از آن برای تنظیم گلوکز، سوخت و سازبدن و ذخیره سازی ماکرونوترینت ها استفاده می نماید. در واقع کروم جزئی از فاکتور تحمل گلوکز است.همچنین کروم باعث کاهش کلسترول تام همراه با افزایش کلسترول خوب(HDL) و کاهش تری گلیسیرید می شود.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

44927_231-400x330

چطور سس تارتار درست کنیم

این سس با همین مقدار مواد اولیه طعم بسیار خوبی دارد و خوردن آن در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *