خانه / آرایشی و زیبایی / ساده ترین راه ها برای داشتن پوستی شاداب و جوان

ساده ترین راه ها برای داشتن پوستی شاداب و جوان

fb8d3d96198bc2c1abd41ec7654bdb34

همیشه نیاز نیست برای داشتن پوست سالم و شاداب هزینه های زیاد بکنید بخوانید در این جا ساده ترین راه ها برای داشتن پوستی شاداب و جوان

پاکیزگی یک کلید است !!!
شاید این نکته برای شما تازگی نداشته باشد که شستن مرتب صورت به داشتن پوستی سالم کمک کننده است . اما این نکته مهم است که چگونه باید صورتتان را بشوئید .اول با یک ماده تمیز کننده صورتتان را تمیز کنید توجه داشته باشید  از پاک کننده ای استفاده کنید که مناسب پوست شماست و عاری ازترکیبات معطر و محتویاتی باشد که باعث قرمزی و التهاب پوست  شما شود. بعد از هر استحمام از حوله تمیزی استفاده کنید که از بازگشت باکتری ها از استحمام قبل به پوست شما جلوگیری کند. و در انتها، حمام خود را با آب کشی با آب سرد به پایان ببرید تا منافذ بسته شده و شادابی برایتان به ارمغان آورد.
لمس نکنید !!!
مدام دست کاری کردن پوست بیشتر منجر به مشکل می شود بنابراین تا جایی که ممکن است از تماس دستها با پوستتان جلوگیری کنید . عدم لمس در مورد موها نیز صدق می کند بنابراین تا آنجا که ممکن است موهایتان را به سمت عقب ببرید.توصیه این است که شب ها هنگام خواب از هد بند استفاده کنید که مانع از ریختن موهایتان روی صورت شود .

آرامش داشته باشید و استراحت کنید !!!
داشتن استراحت به میزان لازم و نداشتن استرس برای هر شخص در تمام مراحل زندگی لازم است . جای تعجبی نیست که پوست شما با داشتن این عادت بسیار شاداب می شود .راههایی را برای کم کردن استرس پیدا کنید
برای مثال : تمرینات ورزشی با تنفس عمیق – یوگا – ماساژ.
هر شب چندین چشمک و یا پلک بزنید این کار به پوستتان اجازه می دهد ورزش کند و جوانی را از نو شروع کند و مسلما پوست شما شفاف تر و سالم تر می شود . هر شب بر روی بالشی تمیز بخوابید که چشمهای بسته شما با باکتری ها و روغنهای حاصله از پوستتان در تماس نباشد .

پوستتان را هر شب تمیز نگه دارید!!!
آرایشتان را پاک کنید . هیچ چیز نمی تواند به اندازه خوابیدن با آرایش برای پوستتان مضر باشد آرایش منافذ پوستتان را می بندد و این امر برای پوست بسیار مضر است .صورت تمیز بهترین فاکتور برای خواب است بنابراین حتما آرایشتان را به وسیله دستمال مرطوب و یا آب و صابون پاک کنید.
انتخاب عاقلانه !!!
وسیله ای  که برای پاک کردن پوستتان استفاده می کنید باید عاری از چربی باشد حتی محصولات پاک کننده و مرطوب کننده . بهتر است که مرطوب کننده های ساخته شده با SPF  را انتخاب کنید تا کرم ضد آفتاب شما اثرات سوئی روی پوستتان نداشته باشد. توصیه دیگر در استفاده از لوازم آرایش این است که  حتی الامکان از لوازمی استفاده کنید که منفذ های پوست شما را نپوشاند و پوست بتوانند به راحتی نفس بکشد .

سایت ابانک مطالب روز آرایشی و زیبایی را در اختیار شما می گذارد .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *