خانه / آرایشی و زیبایی / رژ لب قرمز و نکاتی مهم در استفاده از آن

رژ لب قرمز و نکاتی مهم در استفاده از آن

رژ لب قرمز و نکاتی مهم در استفاده از آن

استفاده نمودن از رژ لب قرمز سبب میشود که دندان ها سفید تر دیده شوند.برای رژ لب،رنگ قرمز بیشتر از سایر رنگ ها به صورت جذابیت میدهد.

در اینجا آرایشگر هنرمندی به نام سوزان پوسینک یک سری نکات را درباره ی استفاده از رژ قرمز بیان کرده است .

۱ – دقت در ترکیب  رنگ
رنگ قرمز از سه رنگ زرد و نارنجی و آبی گرفته شده است که برای رژ قرمز پررنگ باید ترکیبی از این سه رنگ در رژ استفاده شده باشد. ولی برای قرمز معمولی و یا قرمز روشن باید ترکیبی از دو رنگ زرد و نارنجی بیشتر استفاده شود و برای رنگ آبی آن دقت شود که از آبی روشن استفاده شود. روشنی رنگ آبی باعث می شود که زردی رنگ دندان ها کمتر به نظر برسد .

چگونه می توان این تفاوت را پیدا کرد ؟
باید در هنگام خرید از پوست روی مچ دستتان استفاده کنید و رژ ها را روی آن امتحان کنید .چرا که روی مچ دست رگ ها ی آبی پیدا هستند و رنگ رژ را به خوبی می توانید تشخیص دهید.

۲ – رنگ پوست خود را در نظر بگیرید
رژ قرمزی که بیش از حد آبی در آن باشد باعث می شود که پوست صورت را تیره نشان دهد چرا که قرمزی که آبی آن زیاد است حالت بنفش کبود می گیرد .بنابراین برای پوست های تیره توصیه می شود از قرمز روشن استفاده شود تا پوست را روشن تر نشان دهد.

۳ – رژ لب قرمز همانند رنگ توت قرمز ( روشن )
اگر می خواهید از رژ لب قرمز روشن استفاده کنید که مانند رنگ توت قرمز باشد باید رنگ آن به آبی نزند و سفارش می شود هنگام استفاده از این رژ لبخند یادتان نرود . این رنگ رژ کاملا شیک و کلاسیک است .

۴ – استفاده نکردن از براق کننده
نباید از رژ لب های قرمز براق و یا از براق کننده بر روی رژ قرمز استفاده کرد چرا که براق شدن لب ها روی رژ قرمز باعث می شود دندان ها کمتر سفید به نظربرسند.

۵ – خط های دور لب و دهان
باید خط های کنار دهان و دور لب را جداگانه و به آرامی با رژ قرمز پر کرد که این کار باعث می شود که کل لب شما جلوه ی بهتری پیدا کند و زیباتر و جذاب تر نشان داده شود.

۶ – بخش کردن رژ روی لب
با کمک انگشت دست و یا هر چیز نرم دیگری مانند یک پد نرم رژ را کاملا روی لب پخش کنید تا به خورد لبتان برود و یک حالت طبیعی به لب هایتان بدهد.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *