خانه / آرایشی و زیبایی / روش هایی برای رشد سریع ابرو

روش هایی برای رشد سریع ابرو

roshde-abroo-5-150x150

اگر دچار ریز ابرو هستید و ابروهایتان دیر رشد می کند این مطلب را بخوانید با ارائه روش هایی برای رشد سریع ابرو را بیان می کنیم .

 

۱

roshde-abroo-1-150x150

باید چندین ماه صبر کنید. رشد ابروها خیلی طول می کشد. برای بعضی ها ممکن است شش هفته طول بکشد، اما برای بعضی ها بیشتر از یک سال زمان لازم است تا مثل روز اول شود. صبور باشید. حداقل می توانید خوشحال باشید که ابروهای تان فعلاً نیازی به رسیدگی ندارند!

۲

roshde-abroo-2-150x150

اگر می خواهید رشد ابروها سریع صورت پذیرد هرگز وکس یا موچین نکنید. هرچند لازم نیست این را بگوییم، چون خودتان می دانید چه اتفاقی افتاده است، اما بهتر است یکبار دیگر هم تأکید کنیم. به علاوه، وکس و موچین حتی باعث آسیب دیدن فولیکول مو می شود، یعنی اینکه ممکن است دیگر هیچ وقت مو رشد نکند.

۳

 

roshde-abroo-3-150x150 (1)

ردیفی رشد دهید. اگر نمی خواهید ابروها نامرتب باشند، موهای پراکنده را برداشته و بگذارید یک ردیف کامل رشد کند. بعد سراغ ردیف بعدی بروید تا همزمان با رشد ابروها نظم آنها نیز حفظ شود.

۴

roshde-abroo-4-150x150

لایه برداری کنید. لایه برداری می تواند به بیرون آمدن سریع تر مو از پوست کمک کند. یک برس نرم مخصوص صورت را به لایه بردار آغشته کرده و به صورت دایره وار به قسمت ابرو بمالید تا پوست مرده برداشته شود. هنگام مالش فشار وارد نکنید. فشار زیادی موهای موجود را هم از بین می برد.

۵

roshde-abroo-5-150x150

از محلولهای گیاهی و شیمیایی ابرو استفاده کنید. این محلول ها جهت تحریک فولیکول مو طراحی شده است. روی بعضی ها نتیجه مثبت داشته است. این سرم ها گران قیمت اند و در ضمن، تأثیر فوری ندارند. این محلول ها در هر داروخانه ای موجود است.

۶

roshde-abroo-6-150x150

غذاهای مغذی بخورید. برای رشد طبیعی مو باید مطمئن شوید که انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز را دریافت می کنید تا مو و پوستی سالم داشته باشید. مقدار زیاد پروتئین، ویتامین B، آهن، روی و امگا ۳ مصرف کنید. این غذاهای سالم را به رژیم غذایی خود اضافه کنید:
گردو، آووکادو و روغن زیتون
هویج، انبه، سیب زمینی شیرین
گوشت بدون چربی، ماهی آزاد، ماهی های دیگر

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *