خانه / آرایشی و زیبایی / روش مراقبت از موی رنگ شده در تابستان

روش مراقبت از موی رنگ شده در تابستان

download

خانم های عزیز در این جا روش مراقبت از موی رنگ شده در تابستان با جزئیات کامل در ادامه مطالب .

رنگ مویتان چه بلوند باشد، چه قهوه ای چه مابین این ها، نمک و کلر موجود در آب و همچنین اشعه آفتاب روی آن تاثیر می گذارند. کمرنگ شدن و خشکی مو از مشکلات رایج در تابستان است هم برای موهای رنگ شده و هم طبیعی. خوشبختانه راه هایی وجود دارد که می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید پس توصیه های زیر را بخوانید تا رنگ مویتان در طول تابستان مثل روز اول بدرخشد.

مو را تمیز نگه دارید

نمک، کلر و عرق بدن با گرمی آفتاب ترکیب می شوند و باعث پریدن رنگ از روی مو می شوند. به همین دلیل است که باید بعد از هر کار سنگینی که باعث عرق کردن می شود، موها را آبکشی کنیم. نمک و مواد شیمیایی موجود در آب استخرها نیز چربی های مفید مو را از بین می برند و همین باعث زرد، سبز یا کمرنگ شدن رنگ مو می شود. پیشنهاد می کنیم از شامپوهایی استفاده کنید که پاک کننده مواد معدنی باشند.

استفاده از محافظ UV

امروزه محصولاتی وجود دارد که می تواند از مو در برابر پرتوهای مضر آفتاب مراقبت کند. در تابستان و به ویژه در ساحل و استخر حتما از این محصولات استفاده کنید تا هم از آسیب گرما جلوگیری کند و هم از وز کردن مو. هر مویی در برابر آفتاب روشن تر می شود مخصوصا اگر دانه های عرق یا کلر روی آن نشسته باشد. واضح است که موهایی با رنگ تیره این تغییر را زودتر و مشخص تر در معرض دید می گذارند.

استفاده از ماسک مو

اگر کار از کار گذشته و موهایتان آسیب دیده است، بهتر است از ماسک مو استفاده کنید چون این ماسک ها برای نرم کردن و ترمیم موهای آسیب دیده طراحی شده اند. می توانید بسته به جنس موهایتان، از آن ها به صورت هفتگی یا روزانه استفاده کنید.

 

ابانک : روش مراقبت از موی رنگ شده در تابستان

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *