خانه / آشپزی / روش درست کردن تارت رژیمی گوجه با کدو

روش درست کردن تارت رژیمی گوجه با کدو

fo3797

 

در رژیم غذایی هستید و می خواهید پیتزا رژیمی بخورید با ما باشید با روش درست کردن تارت رژیمی گوجه با کدو در ادامه .

روش درست کردن تارت رژیمی گوجه با کدو ، مواد لازم :

روغن زیتون  ۲ قاشق سوپخوری
پیاز  ۱ عدد
 پنیر پارمزان  ۱۵۰ گرم
خمیر هزارلا  ۴۰۰ گرم
گوجه فرنگی ۱ عدد
تخم مرغ ۱ عدد
زیتون ۱۰ عدد
آرد به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
آبلیمو ۳ قاشق غذاخوری
کدو سبز نیم کیلو

روش درست کردن تارت رژیمی گوجه با کدو :
ابتدا مقداری خمیر هزارلا تهیه کنید.
فر را با دمای ٤٥٠ فارنهایت یا ٢٣٠ سانتیگراد گرم کنید و روی سینی فر کاغذ روغنی بیندازید. کدو را شسته و به صورت خیلی نازک ورقه ورقه کنید و آن را به مدت ۲ تا ۴ ساعت داخل آبلیمو و مقداری نمک و فلفل قرار داده و درون ظرف در بسته داخل یخچال قرار دهید.
روغن زیتون را داخل تایه داغ کرده و کدو ها را داخل آن سرخ کنید کدو را بعد از سرخ کردن از تابه خارج کنید.
پیاز را به صورت ریز خرد کرده و آن را درون روغن کدوسبز یا روغن جداگانه به خوبی سرخ کنید و به آن مقداری نمک، فلفل و در نهایت کدو اضافه کنید.
خمیر هزارلا را روی تخته کار که آرد پاشی شده باز کنید و آن را به روی کاغذ روغنی انتقال داده و با چنگال آن را سوراخ سوراخ کنید.
پنیر را رنده زده و روی خمیر بریزید و مواد را روی پنیر پخش کنید ولی چند سانتی از اطراف را خالی کنید.
گوجه فرنگی را به صورت خیلی نازک برش زده و روی مواد قرار دهید.
تخم مرغ را داخل ظرفی بشکنید و کاملا هم زده و آن را روی تارت بریزید.
خمیر کناره تارت را به سمت تو تا بزنید. تارت را در طبقه وسط فر به مدت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه بپزید و بعد از پخت روی آن زیتون خرد شده بریزید.

fo3797

روش درست کردن تارت رژیمی گوجه با کدو

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

44927_231-400x330

چطور سس تارتار درست کنیم

این سس با همین مقدار مواد اولیه طعم بسیار خوبی دارد و خوردن آن در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *