خانه / آرایشی و زیبایی / روش تغذیه پوست با ماسک های تخم مرغ

روش تغذیه پوست با ماسک های تخم مرغ

2سفیده-تخم-مرغ-به-دلیل-دارا-بودن-پروتئین-چربی-اضافی-پوست-را-جذب-میکند-499x312

بخوانید در این قسمت روش تغذیه پوست با ماسک های تخم مرغ و چگونگی تهیه این ماسک ها که به طور کامل بیان کرده ایم در ادامه پست .

ماسک سفیده تخم مرغ و لیمو
این روش یکی از درمان های عالی و موثر برای پوست های چرب محسوب می شود.. سفیده تخم مرغ را خوب به هم بزنید تا کف کند. حالا نصف لیمو را آب گرفته و به آن اضافه کنید و این ترکیب را روی پوست صورت و گردن بمالید.

این ماسک را به اطراف چشم و دور دهان نزنید.نیم ساعت صبر کنید و بعد صورت را بشویید.در این مدت، صحبت نکنید و آرام باشید.

 

سفیده تخم مرغ یک پاک کنده عالی
سه عدد سفیده تخم مرغ را با کمی آب مخلوط کرده و به هم می زنیم تا جایی که به صورت کف آماده شود. حالا پوست صورت را با این مخلوط تمیز کرده و سپس آن را با آب تمیز بشویید.

استفاده از سفیده تخم مرغ راه حل بسیار خوبی برای جلوگیری از پیری پوست به شمار می آید، اما اگر پوست شما خشک است، پیشنهاد می کنیم زرده تخم مرغ را جایگزین سفیده آن کنید.

 

ترکیب سفیده تخم مرغ و زردچوبه
یک عدد سفیده تخم مرغ را با نصف قاشق زردچوبه مخلوط کرده و این ماسک را روی پوست صورت و گردن بمالید.زمانی که این ماسک روی پوست خشک شد، صورت خود را با آب و صابون بشویید.

 

سفیده تخم مرغ، شیر، عسل و آووکادو برای صورت
اگر پوست شما خشک است ،یک عدد سفیده تخم مرغ را به هم بزنید تا کف کند.در این مرحله، کمی عسل ، یک قاشق چایخوری شیر و چند تکه اواکادو  را این ماسک اضافه کرده و آن را روی پوست بگذارید.

۱۵ دقیقه بعد، صورت را با آب گرم بشویید.

 

ماسک سفیده تخم مرغ و ماست
سه قاشق غذاخوری ماست را به یک عدد سفیده تخم مرغ زده شده که به حالت کف آماده کرده اید، اضافه کرده و یک ماسک عالی را برای پوست خود تهیه کنید.

این ماسک را روی پوست صورت و گردن گذاشته و بعد از ۲۰-۱۵ دقیقه پوست را با آب گرم بشویید.

 

ترکیب سفید تخم مرغ، بلغور جو دوسر و عسل
سفیده تخم مرغ را هم بزنید.بعد به اندازه یک قاشق چای خوری عسل و بلغور جو دوسررا با آن اضافه کنید. حالا این ترکیب را به حالت دورانی روی پوست ماساژ داده و پس از ۲۰ دقیقه پوست را با آب گرم بشویید.

 

سفیده تخم مرغ و خاک رس برای صورت
این روش یک درمان عالی برای آکنه های پوستی است. دو عدد سفیده تخم مرغ را با کمی خاک رس ترکیب  کرده و آن را به شکل یک خمیر نرم و غلیظ آماده کنید.

این ماسک را روی پوست بمالید و صبر کنید تا خشک شود.معمولا بعد از ۲۰-۱۵ دقیقه پوست آماده شستن است.حالا پوست را کاملا با آب بشویید.
ماسک  سفیده تخم مرغ، عسل و گندم
یک عدد سفیده تخم مرغ را با یک قاشق چای خوری عسل و یک قاشق آرد گندم مخلوط کنید.حالا این ماسک عالی را به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست بگذارید و بعد پوست را با آب بشویید.

 

با تکرار سه بار این ماسک ها در هفته شاهد اثرات آن خواهید بود .

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *