خانه / آرایشی و زیبایی / روشی برای درخشندگی لاک ناخن و ماندگاری بیشتر آن

روشی برای درخشندگی لاک ناخن و ماندگاری بیشتر آن

روش-هایی-برای-جلوگیری-از-تكه-تكه-شدن-لاك-ناخن-ها-520x245

خیلی از خانم ها بیان می کنند که لاک ناخن هایشان گاهی کدر و در براثر شستشوی آب رنگش می رود در این مطلب شما را با روشی برای درخشندگی لاک ناخن و ماندگاری بیشتر آن آشنا می کنیم .

۱

برای افزایش درخشندگی و ماندگاری لاک ناخن هایتان، در هر مانیکور، زدن یک لایه بیس کت (base coat) و یک لایه تاپ کت (top coat) را فراموش نکنید. لایه بیس کت کمک می کند که لاک بهتر به ناخن تان بچسبد، در حالی که لایه تاپ کت از رنگ لاک محافظت می کند و کمک می کند که لاک کنده نشود.

۲

بعد از مانیکور، حداقل به مدت ۱۲ ساعت ناخن هایتان را در مقابل حرارت محافظت کنید. برای یک روز با آب داغ حمام نکنید و دست هایتان را با آب داغ نشویید. به سونا نروید و در کلاس داغ یوگا شرکت نکنید.

۳

برای شستن ظرف ها، تمیز کردن خانه یا هر کار دیگری که ممکن است باعث خراب شدن یا کنده شدن لاک تان شود، دستکش پلاستیکی بپوشید. تماس ناخن ها با پاک کننده ها، به خصوص ساینده ها، می تواند درخشش و ماندگاری لاک ناخن هایتان را از بین ببرد.

۴

برای ماندگاری لاک ناخن تان، از لوسیون، کرم دست و ضدعفونی کننده هایی که حاوی الکل هستند اجتناب کنید، چرا که لاک تان را خراب می کنند. این موضوع شامل لایه بردارهای صورت و بدن هم می شود. در عوض، هر روز روغنی مثل روغن جوجوبا یا روغن ویتامین E روی ناخن ها و اطراف آن بمالید.

۵

ترک ها و خراشیدگی های لاک تان را در اسرع وقت، با استفاده از یک تاپ کت روشن درست کنید. لاکی با درخشش بالا -که زود خشک می شود- انتخاب کنید و هر چند روز یک بار یک لایه از آن بزنید تا ظاهر ناخن هایتان را تازه و با طراوت نگه دارید.

روشی برای درخشندگی لاک ناخن و ماندگاری بیشتر آن

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *