خانه / آرایشی و زیبایی / روشی برای برنزه کردن خطوط برنزه نشده بدن

روشی برای برنزه کردن خطوط برنزه نشده بدن

images

برای شما هم پیش می آید که وقتی بدن خود را برنزه می کنید قسمت هایی از بدن برنزه نشود در این جا روشی برای برنزه کردن خطوط برنزه نشده بدن به شما آموزش میدهیم .

در درجه اول باید گفت که برنزه شدن پوست گاهی اوقات منجر به آفتاب سوختگی پوست می شود و می بایستی قبل از یک رنگ کردن پوست بدن آفتاب سوختگی را درمان کنید . پس از درمان آفتاب سوختگی به دلیل اینکه فرایند یک رنگ شدن پوست کمی زمان می برد اگر این خطوط برنزه نشده بسیار جلب توجه می کند می توانید از محصولاتی مانند ماژیک‌های اصلاح کننده برای پوشاندن خطوط برنزه نشده استفاده کنید که به راحتی بخش های برنزه نشده پوست را پوشش می دهند .

یکی از مهمترین کارها برای یک رنگ کردن تمام پوست لایه برداری پوست می باشد و شما به راحتی می توانید از لایه‌بردارهای فیزیکی یا لیف‌های طبیعی در زمان حمام کردن استفاده کنید و به یاد داشته باشید استفاده از یک لوسیون مرطوب کننده پس از حمام ضروری می باشد .

یک لایه‌ی ضخیم از فونداسیون یا کانسیلر و تثبیت آن با یک پودر شفاف کننده یا برنزه کننده به کمک شما می آید . با یک قلموی مناسب خطوط برنزه نشده را با رنگ مناسبی از فونداسیون یا کانسیلر بپوشانید . این ساده ترین روش ممکن است تا دیگر از خطوط برنزه نشده احساس ناراحتی نکنید .

 

روشی برای برنزه کردن خطوط برنزه نشده بدن

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *