خانه / آرایشی و زیبایی / روشهایی برای سفید شدن ناخن ها

روشهایی برای سفید شدن ناخن ها

iii

برای داشتن ناخن هایی زیبا چند اصول مد نظر است که یکی از آنها داشتن ناخن هایی سفید است.درادامه مطلب زیر روش هایی برای سفید کردن ناخن را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

۵ روش برای سفید شدن ناخن‌ها

۱. یک مسواک که برای کار دیگری استفاده اش نمی‌کنید بردارید. مقداری خمیردندان سفید کننده روی مسواک بزنید. ناخن‌هایتان را با مسواک کامل بشویید و برس بکشید! خوب آبکشی کنید و دوباره این اعمال را تکرار کنید. برای نتیجه ی ماندگار هفته ای یکبار این کار را تکرار کنید.

 

۲. چند گوش پاک کن را به پرواکسید هیدروژن ۳٪ آغشته کنید. پرواکسید را با کمک گوش پاک کن روی ناخن‌هایتان بمالید. دقت کنید پرواکسید را به پوستتان نزنید. حالا بگذارید کاملا خشک شود.

 

۳. دو قرص تمیز کننده ی دندان مصنوعی را در کاسه ی کوچکی از آب حل کنید. ناخن‌هایتان را در این محلول ترکیبی برای ۵ دقیقه بخیسانید. برای نتیجه ی مطلوب هفته ای یکبار این کار را تکرار کنید.

 

۴. در یک کاسه ی کوچک، یک قاشق سوپ خوری پرواکسید هیدروژن و ۳ قاشق سوپ خوری جوش شیرین را باهم ترکیب کنید. این ترکیب، شکلی خمیری به خود می‌گیرد. با گوش پاک کن اندازه ی مناسبی از این خمیر را زیر و روی سطح ناخن‌ها قرار دهید. بگذارید ۳ تا ۵ دقیقه روی ناخن‌هایتان بماند و سپس خوب آبکشی کنید. هفته ای یک بار این عمل را تکرار کنید.

 

۵. لیمو ترشی را برش بزنید و برش‌ها را در کاسه ای محتوی آب گرم بریزید. ناخن‌هایتان را برای ۵ دقیقه در آب و لیمو خیس کنید. همچنین می‌توانید گوش پاک کنی را به آب لیموی غلیظ آغشته کنید و روی ناخن‌هایتان بمالید. حواستان باشد اگر زخم بازی در انگشتانتان دارید این کار را انجام ندهید!

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *