خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش مو / راهکاری برای یک دست کردن رنگ مو

راهکاری برای یک دست کردن رنگ مو

download

برای شما هم پیش آمده باشد که موهایتان را رنگ زده باشید اما یک دست نشده باشد و یک قسمت هایی کم رنگ تر و یک مقداری پر رنگ تر شده باشد .

ممکن است چندین دلیل باعث شوند که موهای شما به طور غیر یک‌دست رنگ بگیرند. ممکن است به طور نادرستی موهایتان را رنگ زده باشید، ممکن است رنگدانه‌های باقی مانده در موهای شما رنگ موی نهایی را غیر یک‌دست کنند، اثرات محصولات آرایش مو هنوز در موهایتان بوده یا ساختار موهای شما غیر یکنواخت باشد. هر چه که دلیل آن باشد، مهم‌ترین نکته اقدام سریع است.

جرأت داشته باشید که رنگ موهایتان را تغییر دهید

قبل از آنکه دوباره موهایتان را رنگ کنید، باید موهایتان را با استفاده از یک شامپوی لایه بردار بشویید. سپس، موهایتان را تقویت کنید تا آسیب‌های وارد شده به ساختار موها ترمیم شود. برای دوباره رنگ کردن ، از همان محصول قبلی استفاده کنید. اگر شما از رنگ تیره‌تری استفاده می‌کنید، باید مدت زمان ماندن رنگ روی موها را کاهش دهید تا اختلاف‌های رنگ، به تدریج یکنواخت شود.

جنبه منفی

چه اتفاقی می‌افتد که موهایی که به طور مرتب رنگ می‌شوند، با هر بار رنگ کردن تیره‌تر می‌شوند؟ در مورد یک رنگ دائمی، شما باید اول رنگ مو را به موهای تازه رشد کرده بزنید و سپس در چند دقیقه آخر، آن را به کل موهایتان بمالید. وسایل رنگ آمیزی قابل شستشو، باید قبل از گذاشتن رنگ جدید شسته شوند. این‌کار از تجمع رنگدانه‌ها در انتهای موها جلوگیری می‌کند.

در هر حال انتهای موهای بلندتر، متخلخل تر هستند و غلظت‌های بیشتری از رنگدانه‌ها را جذب می‌کنند. بنابراین، شما باید اول رنگ مو را به موهای تازه رشد کرده بمالید و فقط در چند دقیقه آخر، رنگ را به انتهای موها بزنید. همچنین، خوب است که برای انتهای موهای بلند به طور منظم درمان‌های دارویی انجام دهید. برای اینکه مطمئن شوید رنگ نهایی تان یکنواخت خواهد بود، حتما از این درمان‌ها استفاده کنید.

راه حل کوتاه کردن مو

مسلما این یک راه حل ریشه ای است که فقط برای جدی‌ترین ایرادات رنگ مو به کار می‌رود. با اینحال کوتاه کردن موهایتان در صورتیکه انتهای موها رنگدانه‌های بیشتری از بقیه موها جذب کرده اند، بسیار مؤثر است. این مسأله غالبا برای موهایی با انتهای چند شاخه یا متخلخل اتفاق می‌افتد. کوتاه کردن انتهای موها، سلامت موها را باز می‌گرداند و یک رنگ آمیزی یک‌دست را تضمین می‌کند.

راه حل مراجعه به آرایشگاه

آیا این کارها شما را بیش از حد به زحمت می‌اندازند؟ مراجعه به آرایشگرتان می‌تواند جلوی خرابکاری‌های بیشتر را بگیرد. اگر تردید دارید، آرایشگرتان می‌تواند چند رگه رنگ در موهایتان بیندازد تا توجه بقیه به رنگ موی غیر یک‌دست تان جلب نشود.

 

سایت ابانک : راهکاری برای یک دست کردن رنگ مو

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *