خانه / آرایشی و زیبایی / راهکاری برای تخلیه کردن منافذ پوست

راهکاری برای تخلیه کردن منافذ پوست

Extractions_At_Home-702x336

در این پست می خواهیم در مورد راهکاری برای تخلیه کردن منافذ پوست بیان کنیم تا خودتان بتوانید به طور حرفه ای منافذ پوست را پاکسازی کنید .

دست‌هایتان را بپوشانید

محیط استریل، جلوی گسترش باکتری را می‌گیرد. گسترش باکتری اتفاقیست که خطرش در هنگام تخلیه منافذ، بسیار بالاست. مطمئن باشید که قبل از شروع به کار، دست‌ها و صورتتان را کاملا شسته باشید.

بجای شروع کار با دست‌های بدون پوشش، او پیشنهاد می‌دهد که سرانگشتانتان را با دستمال کاغذی بپوشانید یا دستکش‌های پلاستیکی یکبار مصرف به دست کنید. این کار برای جلوگیری از انتقال باکتری‌هایی که زیر ناخن‌هایتان جا خوش کرده‌اند به داخل منافذ و زخم باز صورتتان، بسیار مفید است.

پاکسازی و مرطوب کردن

چه چیزی مهمتر از تمیز کردن صورت قبل از پاکسازیست؟ تمیز کردن پوست بعد از پاکسازی!

او توصیه می‌کند: «پس از پاکسازی صورت از منافذ مسدود، پوستتان را با یک تونر تمیز کنید و سپس از یک کرم مرطوب کننده‌ی سبک استفاده کنید. همانطور که پس از جراحی محل را تمیز می‌کنند، اینجا هم باید دقیقا همین کار را انجام دهید و همه جا را تمیز کنید.»

از ابزارها به صورت درست استفاده کنید

لنینگ می‌گوید: «اگر بلد نیستید به روش صحیح از ابزار‌های تخلیه کننده‌ی منافذ صورت استفاده کنید، از آنها استفاده نکنید!»

میله‌ها و وسایل پاکسازی زیاد و مختلفی در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند. قبل از انتخاب هرکدام از این ابزارها، مطمئن شوید که مدل با کیفیت آنرا انتخاب کرده‌اید. قبل از استفاده، درباره‌ی روش صحیح مصرف آنها مطالعه کنید تا از خطر خراش دادن پوست جلوگیری کنید.

اومی‌گوید: «فقط خدا می‌داند بعضی ابزارها برای چه کاری هستند و چطور باید از آنها استفاده کرد! اگر روش صحیح استفاده از ابزاری را بلد نیستید، از آن استفاده نکنید. اما اگر فکر می‌کنید حتما باید از آن استفاده کنید، از مدل با کیفیت استفاده کنید.»

کثیفی‌های لجوج را با بخار از بین ببرید

اگر پاکسازی صورت سخت شد، و منافذ کثیف همچنان باقی ماندند، سعی کنید صورتتان را با لیف و بخار تمیز کنید. او می‌گوید: «لیف را در آب داغ قرار دهید. سپس آنرا روی صورتتان بگذارید. روی مناطقی که می‌خواهید پاکسازی کنید، بیشتر تمرکز کنید. حدود پنج دقیقه صبر کنید. سپس لیف را از روی صورتتان بردارید و ببینید چه راحت پوستتان تمیز شده و کثیفی‌ها خارج می‌شوند.

جلوی مشکل را از پایه بگیرید

دنبال راهی مطمئن برای تمیز ماندن منافذ پوستتان هستید؟ صورتتان را روزانه با لیف بشویید. او توضیح می‌دهد: «شستن صورت با دست، به تمیز کردن منافذ پوستتان کمکی نمی‌کند. زیرا دست کشیدن به پوست، سلول‌های مرده را از روی صورت پاک نمی‌کند.

تنها کاری که شما در واقع انجام می‌دهید، این است که باعث جابجایی کثیفی در سراسر صورتتان می‌شوید. اگر شما از اسفنج و یا لیف برای تمیز کردن صورت استفاده کنید، بصورت دستی باعث به گردش در آمدن جریان خون می‌شوید که باعث حذف مواد زائد و اضافی می‌شود.

ماساژ پوست باعث می‌شود مواد اضافی که ممکن است در منافذ پوستتان گیر کرده باشند، پاکسازی شوند. بنابراین استفاده‌ی روزانه از لیف و آب گرم به شما کمک می‌کند تمام کثیفی‌های درون منافذ پوستتان را کاملا تمیز کنید.»

 

ابانک : راهکاری برای تخلیه کردن منافذ پوست

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *