خانه / آرایشی و زیبایی / سلامت پوست / راههایی برای از بین بردن تیرگی لب

راههایی برای از بین بردن تیرگی لب

fake-fuller-lips

بی شک لب ها یکی از اعضا تاثیر گذار در زیبایی صورت هستند که اگر به ان ها رسیدگی نکنیم رنگ انها به تیرگی می گراید. در ادامه مطلب زیر راه های رفع تیرگی لب را برای شما عزیزان اماده کرده ایم.

بسیاری از مردم فراموش می کنند که، اگرچه لبها می توانند بسیار انعطاف پذیر باشند ولی همچنان به مرطوب کننده نیاز دارند. ممکن است مرطوب کردن لب هایتان را تا وقتی که پوست پوست نشده اند فراموش کنید. خب خانم ها! میزان مناسبی وازلین یا حتی نرم کننده های لب موجود در بازار می توانند شما را از داشتن لب هایی خشک نجات دهند. البته مرطوب کردن لب ها همچنین راهی عالی برای صورتی نگه داشتن لب‌ها نیز به شمار می‌رود

آیا می دانستید مالیدن آب چغندر روی لب ها قبل از خواب می تواند تیرگی لب ها را از بین ببرد و آن ها را صورتی و روشن کند؟! آب چغندر همچنین می تواند به عنوان رنگ طبیعی برای لب هم استفاده شود، پس با مالیدنش روی لب ها قبل از رفتن به تخت خواب تا صبح لب های صورتی و زیبایی پیدا خواهید کرد.

شاید فکر کنید گل رز فقط به درد بو کردن می خورد، ولی اگر گلبرگ های رز را در فنجانی له کنید تا به صورت مایعی در آید، می تواند خیلی برای لب هایتان خوب باشد! نه تنها رزها به طور طبیعی به لب هایتان رنگ می دهد بلکه آن ها را بسیار سالم نگه می دارند. این یکی از راه های صورتی نگه داشتن لب هاست که من خودم همیشه انجامش می دهم.

هنگام کار با لب هایتان باید به خاطر داشته باشید که آن‌ها بسیار حساس اند، یعنی باید خیلی مواظبشان باشید! لایهبرداری می تواند به آرامی با یک مسواک با برس نرم انجام شود. فقط با کمی آب می توانید با مسواک کشیدن به لب هایتان آن ها را ابریشمی و صورتی روشن کنید!

اگر نمیخواهید از مسواک استفاده کنید، نگران نباشید! یک لایه برداری عالی با شکر هم می تواند موثر باشد. فقط کمی شکر و کمی آبلیمو برای لایه برداری ایده آلی که پوست های مرده را از بین می برد و لب های صورتی نرم و تازه ای به جا می گذارد، کافی ست. این روش همچنین می‌تواند لک های چای یا قهوه ای که ممکن است روی لب هایتان اثر گذاشته باشد را نیز از بین ببرد.

اگر تمایلی به استفاده از لیمو و شکر به عنوان لایه بردار ندارید، راه عالی دیگری که می توانید با آن به لب هایتان آبرسانی و آن ها را صورتی کنید استفاده از روغن بادام و آبلیمو است. می توانید هر روز از این ترکیب استفاده کنید. لب هایتان را بسیار زیبا خواهد کرد و راه دیگری ست برای صورتی نگه داشتن طبیعی لب هایتان.

و بالاخره راه حل آخری که برای صورتی نگه داشتن لب ها معرفی می کنم استفاده از عسل است! این روش واقعا یکی از محبوب ترین روش هایی ست که مردم برای صورتی نگه داشتن لب هایشان به کار می برند. فقط کافی ست کمی از آن را در شب، قبل از خواب روی لبتان بمالید. این کار لب هایتان را تقویت کرده و آن ها را بی نهایت نرم و روشن می کند.

 

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

با تغذیه سالم می شود چین و چروک پوست را درمان کرد

روغن زیتون، برای ماساژ دادن پوست شما فوق‌العاده‌ است. این روغن منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *