خانه / آرایشی و زیبایی / درباره موبرها بیشتر بدانید

درباره موبرها بیشتر بدانید

موبربسیاری از افراد برای از بین بردن موهای زائد ازموبرها استفاده میکنند ولی اطلاعات زیادی در مورد موبرها ندارند . در ادامه مطلب زیر در مورد موبرها اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار داده ایم.


نتایج علمی ثابت کرده مو های زائد میکروب و بیماری های عفونی ایجاد می کنند، در نتیجه باید بهترین روش را برای رهایی از آنها استفاده کرد. به همین دلیل مردم از روش های گوناگونی مثل تراشیدن،اپیلاسیون و موبرها استفاده می کنند. موبر ها امروزه محبوبیت بسیاری در بین مردم دارند و از روش های خشنی مثل موم انداختن و ریش تراش ها بسیار بهتر است…

 

پودر های موبر چیست ؟!
پودر های موبر یک ماده شیمیایی که برای حذف موها بدون تراشیدن و اپیلاسیون استفاده می شود که امروزه به صورت لوسیون ، اسپری و پودر در بازار موجود است. این داروهای موبر هیچگونه دردی ندارند به طور وسیعی باعث از بین رفتن موهای زائد می شوند. استفاده از آنها بسیار آسان و نیاز به هیچ تجربه قبلی ندارد

موبرها چگونه کار میکنند؟
موبرها یک محصول آرایشی شیمیایی هستند، که حاوی ماده ای به نام کلسیوم تایولایکتیک هستند.که این ماده در تماس با مو موها را تجزیه می کند و تبدیل به یک حالت ژله ای یا مویی کشسان می شود که به راحتی با کمک کاردک مخصوص در جعبه کنده می شود. اول ماده را با کاردک با لایه ای منظم روی نقاط مورد نظر می زنید و پس از زمان درخواست شده بر روی راهنمای آن  محصول با کاردک و آب سر بشورید.
کرم های موبر برای تاثیر دائمی اصلا مناسب نیست بعد از ۲ روز موهای زائد در می آیند و از ریشه مو را از بین نمی برند. اما پس از ۴ -۵ دفعه استفاده از آن موهای شما را نرم تر می کند. این کرم ها برای کسانی که دارای پوست های حساس هستند مناسب نیست. از کرم ها بیشتر از ۱۰ دقیقه استفاده نکنید موجب تحریک و خشک شدن پوست می شود.

معایب موبرها و احتیاط هنگام استفاده
۱- موبرهای کرمی و اسپری به تمیزی ریش ترش و موم موهای بدن را تمیز نمی کنند.
۲- موها در مدت زمان بسیار کوتاه دوباره شروع به رویش می کنند. تقریبا ۲ روز
۳- ممکن است موجب خشک شدن،سوزش، و قرمزی پوست شود.
۴- گاهی موجب تغییر رنگ پوست می شود.
۵- برای پوست های حساس اصلا مناسب نیستند. قبل از استفاده حتما بر روی پوست بازوی خود تست کنید اگر احساس سوزش نکردید استفاده کنید.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *