خانه / آرایشی و زیبایی / دانستنی هایی در مورد رژگونه برنزه

دانستنی هایی در مورد رژگونه برنزه

download (2)

این روزها خانم های زیاد طرفدار آرایش برنزه هستند می خواهیم در این جا دانستنی هایی در مورد رژگونه برنزه را به شما خانم ها بیان کنیم با ما همراه باشید .

در انتخاب رژگونه برنزه باید به نکات زیادی توجه داشته باشید مانند رنگ پوست، رنگ ابرو، رنگ چشم و

در انتخاب درجه رنگ رژگونه هم باید توجه داشته باشید که اگر درجه رنگ رژگونه برنزه به درستی انتخاب شود میتواند چهره ی شما را تغییر داده و زیباتربه نظر برسید.

معمولا رژگونه برنزه بیشتر به پوست هایی با رنگ سبزه و گرم هماهنگی دارد و برای رنگ پوست های روشن باید با دقت بیشتری انجام شود تا از حالت طبیعی خارج نشود.

برنزه کننده ها چندین نوع مختلف دارند :

۱) پودری ،

۲) کرم و یا ژل

پودر برنزه کننده، نوع مورد علاقه من است چون سریع و تقریباً بدون اشتباه است و انتخابی خوب برای پوست ها ی معمولی تا چرب می باشد .

از یک برس کوتاه و نرم برای مالیدن این برنزه کننده ها در جایی که نور آفتاب به طور طبیعی به صورت، پیشانی ، گونه ها ، بینی و چانة شما می خورد ،استفاده کنید . اگر پوستی خشک دارید یا اگر می خواهید پوستتان مر طوب به نظر یرسد ،از کرم آن استفاده کنید .

ژل برنزه کننده رنگی صاف و یکدست به شما می دهد و برای پوست ها ی بسیار چرب مناسب است .از انگشت یا اسفنج ها ی آرایشی برای بکار بردن کرم یا ژل برنزه کننده استفاده کنید .

وقتی در مورد نوع برنزه کننده تصمیم گرفتید ، حالا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید : روشن ، متوسط یا تیره . بر اساس اینکه چگونه به صورت طبیعی برنزه می شوید ، انتخاب کنید . برای مثال اگر زیر نور خورشید، پوست شما قهوه ای طلائی می شود ، رنگ برنزه متوسط برای شما بهترین است .

اکثر برنزه کننده ها یی که رنگی طبیعی دارند ، معمولاً قهوه ای متمایل به قرمزهستند ، درست مثل پوستی که زیر آفتاب برنزه شده باشد . سعی کنید از برنزه کننده ها یی که رنگشان به نارنجی می زند استفاده نکنید ؛ اینها روی هر پوستی مصنوعی به نظر می رسند .

وقتی در فروشگاه لوازم آرایشی هستید ، برنزه کننده ها را امتحان کنید . مقداری از آن را روی پوست خود بمالید و به بیرون مغازه بیایید تا ببینید زیر نور طبیعی چه انعکاسی دارد . برنزه کننده ها باید خیلی راحت با رنگ صورت شما آمیخته شوند و به آن گرما ببخشند . اگر رنگش بر روی صورت شما خیلی نارنجی و یا خیلی مشخص بود ، یک رنگ روشن تر را امتحان کنید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *