خانه / آرایشی و زیبایی / سلامت پوست / جای جوش خود را به صورت طبیعی از بین ببرید

جای جوش خود را به صورت طبیعی از بین ببرید

1055556

جای جوش منظره بسیار نازیبایی به صورت شما میبخشد و شما همیشه دنبال راهی برای از بین بردن جای این جوشها هستید وچه بهتر که راههای طبیعی را از میان این راهها برگزینید.

از بین بردن جای جوش به صورت طبیعی

خانم هایی که دارای پوست چرب یا مختلط هستند، احتمالا یکی از مشکلات همیشگی شان آثار به جا مانده از جوش روی صورتشان است. جوش ها اغلب از بین می رود ولی اثر آنها روی پوست می ماند و هر لحظه دوباره به ما یادآوری می کنند که هر آن دوباره برمی گردند!

روش از بین بردن جای جوش صورت

شاید تصور کنید تنها راه از بین بردن این آثار روی صورت درمان های لیزری است و حتما دوست دارید آنها فورا از چهره تان محو شود ولی ما یک پیشنهاد طبیعی برای رفع این مشکل داریم، فقط لطفا به خاطر داشته باشید که لازم است کارهای مشخصی را دنبال کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. بنابراین بهتر است صبور بوده و راه کارهایی که در زیر معرفی می کنیم را چند روز دنبال کنید تا نتیجه را ببینید:

۱. روان و شل کردن جای جوش ها

برای خلاصی از رنگ هایی که از جای جوش روی صورت باقی مانده است از روغن های ضد بسته شدن منافذ پوست استفاده کنید تا جای جوش را نرم کند. برای این منظور روغن زیتون مناسب ترین گزینه است.

صورت خود را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به آرامی ماساژ دهید.سپس روی صورت خود را برای بخور دادن حوله بیاندازید.این کار هم پوست را نرم و هم منافذ آن را باز می کند. هنگامی که حوله روی صورتتان خنک شد، روغن ها را پاک کنید.

۲. لایه برداری

جاهای جوش و مناطق لکه دار صورت باید به وسیله یک لایه بردار طبیعی لایه برداری شود. باید حتما از یک لایه بردار نرم و طبیعی برای پوست دچار جای لک جوش استفاده کنید. جوش شیرین برای این منظور مناسب است.

یک قاشق جوش شیرین را با یک قاشق چایخوری آب مخلوط کرده تا شکل خمیر درآید. این خمیر را روی نقاط مورد نظر به شیوه دورانی به مدت ۱ دقیقه بزنید. سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

۳. تشکیل سلول های جدید

پس از پاک کردن سلول های مرده پوست، اکنون باید از ماده ای استفاده کنید که دارای ویتامین C بالایی باشد. با این کار به ساخت سلول های جدید کمک خواهد شد. آب لیمو بهترین گزینه است. یک تکه پنبه را آغشته به آب لیمو کنید. آن را روی صورت بگذارید و پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه تکه های پنبه را از صورت برداشته و بگذارید پوست خشک شود.

همچنین می توانید روزانه از ماسک هایی حاوی آب لیمو برای ساخت سلول های پوست استفاده کنید. لیمو همچنین به یک دست کردن رنگ پوست کمک می کند.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

با تغذیه سالم می شود چین و چروک پوست را درمان کرد

روغن زیتون، برای ماساژ دادن پوست شما فوق‌العاده‌ است. این روغن منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *