خانه / آرایشی و زیبایی / تکنیک ها و فوت و فن ریمل زدن

تکنیک ها و فوت و فن ریمل زدن

ar4-4389

خانم های گرامی در این قسمت آرایشی سایت ابانک تکنیک ها و فوت و فن ریمل زدن را بیان می کنیم با ما همراه باشید .

*مجبور نیستید از برس ریمل استفاده کنید. برای اینکه به تک‌تک مژه‌ها ریمل زده شود، مقدار کمی از مایع ریمل را روی یک شانه مخصوص مژه بریزید و به مژه‌ها بزنید.
*می‌توانید با ریملتان خط چشم بکشید. با کمی فشار همراه با ضربه‌های کوچک به ریشه مژه‌ها توسط برس ریمل می‌توانید خطی پشت چشم ایجاد کنید که انگار خط چشم زده‌اید. همچنین این کار باعث می‌شود که حالت فر مژه‌ها بیشتر باقی بماند.
*ریمل‌ها را با هم ترکیب کنید. این کار بستگی به سلیقه خودتان دارد اما در ترکیب ریمل‌های خوب با همدیگر باید سه مورد را برای مژه‌های چشم فراهم کند: آن‌ها را به هم نچسباند، بلند کند، و به مژه‌ها حجم دهد (همچنین می‌توانید با یک برس فردهنده، ریمل خود را هم‌بزنید و روی آن لایه دیگری از یک ریمل حجم‌دهنده و پرپشت‌کننده بزنید).

*از هر دو سو ریمل بزنید. احتمالاً شما هیچ‌وقت این کار را انجام نمی‌دهید چون همیشه شنیده‌اید که چنین کاری مژه‌ها را سنگین می‌کند و باعث می‌شود که بالا نمانند؛ اما باید بدانید که برای بلند‌تر شدن مژه‌ها و باقی ماندن آن‌ها به صورت فر، باید بعد از اینکه یک‌بار ریمل زدید، بار دیگر از پشت مژه‌ها این کار را تکرار کنید.
*برای خودتان مژه‌های عنکبوتی خلق کنید. برای اجرای این مدل مژه مقدار قابل توجهی ریمل بزنید سپس روی مژه‌ها کمی پودر بی‌رنگ بپاشید و دوباره ریمل بزنید. در آخر با یک قیچی کوچک دسته‌دسته مژه‌ها را به یکدیگر بچسبانید.
*به صورت اریب کار کنید. معمولاً اکثر خانم‌ها موقع ریمل زدن، فقط دستشان را از پایین به بالا حرکت می‌دهند در حالی که حرکت اریب نتیجه بهتری می‌دهد؛ به دو دلیل: ۱-مژه‌ها مثل عروسک‌ها یا تصاویر کارتونی به نظر نمی‌آیند ۲-چشم‌ها را پهن و باز می‌کند که حالتی بسیار جذاب‌تر است. برای این کار برس ریمل را به جای اینکه صاف نگه‌دارید، زاویه‌دار در دست بگیرید و روی مژه‌های گوشه بیرونی چشم وقت بیشتری بگذارید. تغییر زاویه، حالت چشم را نیز تغییر می‌دهد. اگر مدل قبلی را دوست ندارید، برس را به حالت عمودی نگه‌دارید، روی مرکز مژه‌ها تمرکز کنید و دست را از پایین به بالا حرکت بدهید. مژه‌های پایینی را هم به همین ترتیب ریمل بزنید.

 

خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *