خانه / آرایشی و زیبایی / ترفندهای آرایشی برای پنهان کردن موی کثیف

ترفندهای آرایشی برای پنهان کردن موی کثیف

wwh02

در این پست می خواهیم برای خانم هایی که می خواهند به مهمان بروند و  وقت نمی کنند فرصت دوش گرفتن ندارند و موی سرشان نیز کثیف هست با ما باشید با ترفندهای آرایشی برای پنهان کردن موی کثیف در ادامه مطلب .

۱. مدل موی topknot

مانند کیت‌ هادسون عمل کنید و یک topknot درست کنید. این مدل، برای موهای بلند و شسته نشده بسیار مناسب است. موها را برس بکشید و بصورت دم اسبی در بالا ببندید. موهای اضافه را با اسپری مو، صاف و یکدست کنید. موها را بصورت دم خرگوشی بپیچید و روی سرتان سنجاق بزنید. تمام شد!

۲. شامپوی خشک

شامپوی خشک، بهترین دوست موهای کثیف است. یک شامپوی خشک، چربی اضافی مو را می‌گیرد و به مو کمی‌ درخشندگی می‌بخشد. قبل از برس کشیدن موهایتان، یک بطری شامپوی خشک را در فاصله ۱۵ سانتی از ریشه‌ی موها نگه دارید و آن را روی موهایتان اسپری کنید. پیش از اینکه به موهایتان حالت دهید، ۱۰ دقیقه صبر کنید تا شامپو به خورد موها برود.

۳. درخشان کردن موها

اگر موهایتان کمی‌ کدر بنظر می‌رسد، با استفاده از سرم براق کننده‌ی مو، درخشش را به موهایتان باز گردانید. این سرم‌ها روی موهای خشک مالیده می‌شوند و بدون چرب کردن مو، آنرا درخشان می‌کنند.

۴. بافتن موها

خبر خوب در مورد موهای کثیف این است که هنوز هم می‌توانند بخوبی بافته شوند، مانند موهای «الکساندرا داداریو»! از بافتن موها به شکل کامل خودداری کنید، زیرا چرب بودن مو را نشان می‌دهد، و همچنین بافتتان شلوغ و نامرتب جلوه می‌کند. همچنین می‌توانید ریشه‌های چرب مو را با بافتن قسمت جلوی موها و بستن پشت موها به شکل دم خرگوشی شل، پنهان کنید.

۵. به حجم موها بیفزایید

موهای کثیف بعلت تجمع چربی و مواد آرایشی، معمولا به سر می‌چسبند. پس با این کار، کمی‌به موها حجم دهید: سرتان را وارونه کنید، با باد تند سشوار به موهایتان ضربه بزنید و قبل از بالا آوردن سرتان، از یک اسپری حجم دهنده‌ی مو استفاده کنید.

۶. از روسری استفاده کنید

از فشن شوها الهام بگیرید و از یک روسری استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که موها را بصورت دم خرگوشی شل در بالا ببندید، سپس یک روسری به دور ریشه‌ی موها که چرب‌تر بنظر می‌رسند، بپیچید. اینکار باعث می‌شود که موهای کثیف، فورا ناپدید شوند.

۷. موها را خوشبو کنید

اگر موهای شما کمی‌ بدبو شده‌اند، از یک اسپری خوشبو کننده‌ی مو استفاده کنید. اسپری معطر مو، بویی شبیه یک دسته گل تازه چیده شده دارد، که بسیار بهتر از بوی بد است.

۸. فرهای نرم

اگر صبح‌ها وقت ندارید که موهایتان را بشویید، قبل از رفتن به تخت، آنها را به شکل دم خرگوشی ببندید. به این ترتیب می‌توانید در صبح، فرهای نرمی‌ مانند «پاپی دلوینگن» داشته باشید.

۹. به ضخامت بدنه‌ی مو بیفزایید

یک اسپری نمک روی تمام موهایتان بزنید تا بدنه‌ی مو را تقویت کنید. اسپری نمک مخصوص مو، برای موهای کثیف نیز مناسب است زیرا یک اسپری سبک است که به حجم و بافت مو می‌افزاید. از این اسپری، روی ریشه‌های مو برای افزایش حجم و روی تارهای مو برای افزایش ضخامت بافت مو استفاده کنید.

 

ابانک : ترفندهای آرایشی برای پنهان کردن موی کثیف

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *