خانه / آرایشی و زیبایی / بلند شدن مژه با چند راهکار خانگی

بلند شدن مژه با چند راهکار خانگی

modelironiimageeeeee

می خواهیم چند راهکاری خیلی ساده برای بلند شدن مژه ها بیان کنیم با ما باشید با بلند شدن مژه با چند راهکار خانگی در ادامه مطلب .

مژه ها را تمیز نگاه دارید
اگر بهداشت را بهتر رعایت کنیم مژه‌ها رشد خواهند کرد. اگر از مژه مصنوعی استفاده می کنید (که بهتر است این عادت را ترک کنید!)  یا از ریمل، حتما مواد اضافه و آرایشی را قبل از خواب، از روی صورتتان پاک کنید. مژه ها هم نیاز دارند نفس بکشند.

 

زیاد چشمهایتان را نمالید
ممکن است عادت داشته باشید صبح ها که از خواب برمی‌خیزید، چشم‌هایتان را بمالید. یا چون آلرژی دارید سوزش و خارش چشم هم داشته باشید. ولی حواستان باشد که با مالش چشم ها ریشه مژه خود را سست می‌کنید و احتمال ریزش آن‌ها را افزایش میدهد.

با وازلین طبی پلک‌هایتان را چرب کنید تا حس بهتری داشته باشید.

 

از روغن زیتون استفاده کنید
وازلین طبی، روغن زیتون یا روغن نارگیل قبل از خواب روی مژه ها بمالید. در مدت کمی معجزه آن را می بینید. صبح ها هم برای تمیز کردن آن از دستمال کاغذی یا پارچه نرم استفاده کنید. فقط در استفاده از روغن زیاده روی نکنید و به طور مرتب هم استفده نکنید. هر چند هفته یک بار چند روز را به مژه ها اختصاص دهید هم کافی است.

 

از چای سبز غافل نشوید
اگر با استفاده از روغن میانه ی خوبی ندارید، چای سبز را امتحان کنید، یک پارچه نرم را در چای سبز بزنید و بعد آن را به آرامی روی مژه هایتان بگذارید.  صبح حتما آن را بشویید. این کار را برای دوهفته و هر شب تکرار کنید.

 

غذاهایی بخورید که برای مژه های شما خوبند!
پروتئین و ویتامین به رشد مژه ها کمک میکند. ماهی، تخم مرغ، غلات، سویا و ماست عالی هستند. ماهی سالمون منبع فوق العاده ای از اومگا ۳ است که به داشتن موهای درخشان، ناخن محکم و مژه های بلند کمک میکند. همینطور ویتامین گروه B هم بسیار موثر می باشد.

 

ابانک : بلند شدن مژه با چند راهکار خانگی

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *