خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش مو / انتخاب رنگ موی مناسب پوست ، چگونه ؟

انتخاب رنگ موی مناسب پوست ، چگونه ؟

انتخاب رنگ موی مناسب پوست ، چگونه ؟

چه رنگ مویی مناسب پوست شماست ؟ آن رنگ مو به شما میخورد که مکمل ته رنگ پوست تان باشد.در ادامه چند روش آسان برای پیدا کردن رنگ موی مناسب پوست تان را ذکر مینماییم که امیدواریم موردپسند قرار بگیرد …

ته رنگ پوستتان را در نظر بگیرید
اگر رنگ پوستتان متمایل به زرد است، باید به سراغ رنگ‌های گرم بروید و درصورتیکه رنگ پوستتان متمایل به صورتی است، رنگ‌های سرد بیشتر مناسب شماست. تقریبا همه‌ی ما این قانون کلی را بارها و بارها شنیده‌ایم اما معنای دقیق این قانون چیست؟
مثلاً اگر یک لیوان آب پرتقال بنوشیم پوستمان زرد رنگ می‌شود؟ یا با یک نرمش صبحگاهی صورتی می‌شود و هرچه زمان بیشتری در آفتاب باشیم پوستمان تیره تر می‌شود؟ واقعا چگونه بفهمیم؟ پاسخ دقیق به این پرسش، چرایی نامناسب بودن رنگ موی برخی افراد را توضیح می‌دهد.

اینجا به ترفندی اشاره می‌کنیم که به محدود شدن انتخاب‌ها کمک می‌کند: به مچ دستتان نگاه کنید! اگر رگ‌های شما آبی رنگ بود، ته رنگ پوستتان سرد است و رنگ‌های سرد به شما بیشتر می‌آید. اگر رگ‌ها متمایل به سبز بود، رنگ‌های گرم بیشتر مناسب شماست. اگر هم رگ‌هایتان سیاه بود هرچه زودتر به بیمارستان مراجعه کنید!

چگونه ته رنگ پوست و فونداسیون مناسب آن را پیدا کنیم؟
رنگ های سرد در مقابل رنگ‌های گرم
حالا که ته رنگ پوستتان را فهمیدید، باید بدانید چه رنگ موهایی گرم و کدام سرد هستند. توصیه‌ی ما مشورت با متخصصان است اما همین الان هم نکات مفید زیادی در دسترس شماست. به عنوان مثال، وب‌سایت lorealparisusa.com در پیدا کردن رنگ موی مناسب به شما کمک می‌کند. وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که با آپلود کردن عکس خود می‌توانید تاثیر رنگ موهای مختلف را بر روی چهره‌تان ببینید.
حتی می‌توانید کلاه گیسی به رنگ موردنظرتان را امتحان کرده و ببینید آیا این رنگ به شما می‌آید یا نه و واکنش دوستانتان را ارزیابی کنید.

تصمیم‌گیری برای انتخاب رنگ مو
رنگ مویی را انتخاب کنید که صورتتان را خیلی بی روح نکند. به میزان ماندگاری رنگ مو هم توجه داشته باشید. آیا توانایی رنگ کردن موهایتان هر ۴ تا ۶ هفته یکبار را دارید؟ انتخاب رنگ مویی که با رنگ موی طبیعیتان تفاوت زیادی دارد نیاز به سعی و کوشش بیشتری از جانب شما دارد. چون هنگامی که ریشه‌ی موها شروع به درآمدن می‌کند، تفاوت رنگ زیاد بین رنگ طبیعی موها و رنگ مورد استفاده، خیلی به چشم می‌آید.

گاهی شکستن قانون اشکالی ندارد!
ما از نژادهای مختلفی هستیم. کلا قانون سرد و گرم بیشتر شبیه یک راهنماست. کیت لینینگتون که از کارمندان شرکت آناستازیا بورلی هیلز است می‌گوید: «در واقع همه‌ی خانم‌ها می‌توانند از همه‌ی رنگ‌ها استفاده کنند. قوانین، برای شکستن وضع شده‌اند!»
ما عاشق چنین نگرش‌هایی هستیم! اگر رنگ موی فوق العاده‌ای را انتخاب کردید و روی موهای شما بد از آب درآمد، می‌توانید رنگ موی دیگری را امتحان کنید یا اصلا موهایتان را کوتاه کنید.
دوباره به عقب برگردید و دوباره امتحان کنید. این یکی از همان ویژگی‌های جالب است که فقط مخصوص خانم هاست!

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *