خانه / آرایشی و زیبایی / اثرات آب برنج بر پوست و مو

اثرات آب برنج بر پوست و مو

650x330

در این جا به معرفی یک ماس طبیعی می پردازیم که هم روی پوست و هم مو اثر دارد ، بخوانید در مورد اثرات آب برنج بر پوست و مو در ادامه مطلب .

آب برنج سرشار از مواد مغذیه که برای پوست و مو مفیدن، و البته بهترین راز زیبایی آسیا هم هست. شما میتونین ازش به عنوان یه تونر، شستشو دهنده صورت، ماسک مو یا درمانی برای آکنه استفاده کنین.

باور نمیکنین؟ ما شش روش استفاده از آب برنج رو براتون توضیح میدیم که هم صورتتون رو بی عیب و نقص میکنه و هم موهاتون رو براق.

تونر پوست

یه تکه پنبه رو در آب برنج خیس کرده و از اون برای پاک کردن پوست استفاده کنین. آب برنج هرگونه ناخالصی سبوم اضافی رو از روی پوست شما پاک میکنه و باعث میشه پوست شاداب و نرم بشه.
ماسک صورت

یه روش دیگه برای استفاده از آب برنج اینه که ماسک صورت درست کنیم. یه تکه پارچه به اندازه صورتتان برداشته و قسمت چشم، دهان و سوراخ های بینی رو روی پارچه ببرین. این پارچه ها رو داخل آب برنج برای ده دقیقه خیس کنین. بعد این ماسک رو برداشته و بچلونین تا آب اضافیش خارج بشه و بعد به دقت اون رو روی صورت قرار بدین. ۱۵ دقیقه صبر کرده و بعد ماسک را بردارید. این ماسک به شما احساس شادابی میده.

شستشوی صورت

آب اضافی برنج رو در یه بطری ریخته و نگه دارین و وقتی میخواین صورتتون رو بشورین ازش استفاده کنین تا پوستی زیبا و درخشان داشته باشین. با این کار دیگه نیازی به محصولات زیبایی ندارین و پوست سالمی خواهید داشت، آب برنج راه حل نهایی است!

بستن منافذ

یه تکه پنبه رو در آب برنج فرو کرده و روی پوست بذارین. آب برنج منافذ پوست رو بسته و باعث میشه اونا کوچیکتر به نظر بیان.

درمان آکنه

مقداری آب برنج روی جوش ها بزنین تا به طور طبیعی و به سرعت درمان بشن. اگه باورتون نمیشه امتحانش کنین.

ماسک مو

آب برنج رو روی پوست سر ریخته و بذارین برای ۲۰ دقیقه بمونه. بعد اون رو با یه شامپوی ملایم و نرم کننده شستشو بدین. شما بدون اینکه محصولات گرونقیمت بخرین موهای درخشان و براقی خواهید داشت.

 

با تکرار موارد ذکر شده چند بار در هفته شاهده پوست و مو زیبا و جذاب خواهید بود .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *