خانه / آشپزی / خواص مواد خوراکی / چرا باید آووکادو بخوریم / همه خواص معجزه آسای آووکادو

چرا باید آووکادو بخوریم / همه خواص معجزه آسای آووکادو

1041-600x330

 

 

 

  • آوکادو بعد از رسیدن انتخاب می شود. آوکادو رسیده بهترین راه برای استفاده فوری است این میوه را به آرامی در کف دست خود فشار دهید اگر رسیده باشد آماده خوردن است. تنها با رنگ قضاوت نکنید. برخی از انواع پوست سبز روشن خود را حفظ می کنند حتی زمانی که رسیده باشند

 

 

 

 

آوکادو یک میوه سنگی با بافت خامه ای است که در آب و هوای گرم رشد می کند و اغلب از ویژگی های غذاهای مکزیکی و آمریکای جنوبی است. آووکادو بهترین میوه در این سیاره است آوکادو یک ماده غذایی سوپر با تعدادی از فواید سلامتی فوق العاده است. آوکادو یک غذای به طور طبیعی مغذی و حاوی حدود ۲۰ ویتامین و مواد معدنی است.

تحقیقات از چند دهه گذشته ثابت کرده است که آووکادو یک ماده غذایی بسیار پرقدرت است. در اینجا ۶ دلیل برای دوست داشتن این میوه همه کاره آورده می شود.
۱٫ آنها سرشار از مواد مغذی هستند. آووکادو نزدیک به ۲۰ ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی، از جمله ویتامین E، ویتامین C، فولات، فیبر، آهن، پتاسیم، لوتئین و بتا کاروتن را ارائه می دهد. همچنین آنها یک تقویت کننده مواد مغذی هستند بدن ما قادر به جذب مواد مغذی محلول در چربی بیشتر مانند ویتامین های A، D، E و K در مواد غذایی با خوردن میوه است.
۲٫ آنها ممکن است به کمر شما کمک کند. خبر خوب بیشتر: آوکادو حاوی کالری کم می باشد. یک پنجم از آوکادو متوسط (۱انس) دارای ۵۰ کالری و یک جایگزین هوشمند برای کره، سس مایونز، پنیر، گوشت خوک و دیگر پر کالری های بالا و چاشنی است. ۱ تکه پنیر آمریکایی را با ۲ قاشق غذاخوری آووکادو جایگزین کنید بافت خامه از آوکادو آنها را یک میان وعده رضایت بخش می سازد.
۳٫ چیدن آووکادو راحت است. آوکادو بعد از رسیدن انتخاب می شود. آوکادو رسیده بهترین راه برای استفاده فوری است این میوه را به آرامی در کف دست خود فشار دهید اگر رسیده باشد آماده خوردن است. تنها با رنگ قضاوت نکنید. برخی از انواع پوست سبز روشن خود را حفظ می کنند حتی زمانی که رسیده باشند برای سرعت بخشیدن به رسیدن آوکادو، آنها را در یک کیسه کاغذی و در دمای اتاق ۶۵-۷۵° نگه داشته تا آماده خوردن شود. همانند یک سیب یا کیوی برای سرعت بخشیدن به روند رسیدن در کیسه قرار دهید چرا که گاز اتیلن طبیعی این میوه خاموش و به فرآیند رسیدن کمک خواهد کرد.
۴٫ آووکادو سبب قلب فعال می شوند بله، آووکادو حاوی چربی است با این حال، چربی موجود در آوکادو در درجه اول از انواع اشباع نشده برای قلب سالم است. به گزارش انجمن قلب آمریکا، چربی اشباع نشده می تواند به کاهش سطح “کلسترول بد” LDL کمک کند و سودمند هستند اگر در حد اعتدال مصرف شوند. آوکادو ۳ گرم چربی تک اشباع نشده و ۰٫۵ گرم چربی چند اشباع نشده در هر ۱ اونس ارائه می دهد.
۵٫ آووکادو ممکن است به فشار خون شما کمک کند. یک اونس از آوکادو (۱/۵ از یک آووکادو متوسط) ۱۴۰ گرم پتاسیم و یا ۴ درصد از نیاز توصیه شده روزانه (DV) را فراهم می کند. دستورالعمل های رژیمی برای آمریکایی ها، توصیه به مصرف یک رژیم غذایی سرشار از پتاسیم دارد که باعث کندی تأثیر نمک بر فشار خون و همچنین ممکن است خطر ابتلا به سنگ کلیه را کاهش دهد.
۶٫ آووکادو را می توان پس از برش ذخیره کرد. شما ممکن است فکر کنید هنگامی که شما آووکادو را برش دهید باید آن را بخورید در حالی که این درست است که آووکادو برش داده شده اگر بدون محافظ باشد به طور طبیعی اکسیده یا “قهوه ای” رنگ می شود شما می توانید بعد از برش دادن آووکادو مقداری آب لیمو را بر روی آن بپاشید و در ظرف درب دار که هوای آن کم باشد قرار دهید و در یخچال بگذارید.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

خاصیت گردو در طب سنتی

    محافظت از سیستم ایمنی، جلوگیری از لخته شدن خون، تنظیم سوخت و ساز ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *