خانه / آرایشی و زیبایی / آموزش درست کردن محلول برنزه کننده پوست

آموزش درست کردن محلول برنزه کننده پوست

download (3)

می خواهید بدنتان را برنزه کنید همانطور که می دانید نور آفتاب عوارضی نیز برای پوست دارد در این جا به شما آموزش درست کردن محلول برنزه کننده پوست همراه ما باشید در ادامه مطلب.

جدای از اینکه قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و اشعه ماوراءبنفش یكي از دلايل مهم سرطان پوست، بالا رفتن سن پوست، چين و چروك، جهش DNA و كاهش سيستم ايمني بدن می باشد اگر هنوز هم به برنزه شدن علاقه دارید می توانید از محلول برنزه کننده پوست استفاده کنید .

در این مطلب طرز تهیه محلول برنزه کننده پوست را برایتان آورده ایم تا کمتر دچار آسیب های برنزه شدن ناشی ازآفتاب سوختگی شوید و با روشی آسان و بدون نیاز به نور خورشید برنزه شوید .

طرز تهيه محلول برنزه کننده پوست

مواد لازم : ۳ گرم الكل لاني، ۵ گرم لانولين، ۱۰ گرم روغن بادام شيرين، ۲۰ گرم آب مقطر يا گلاب، ۱ گرم تالك، ۱ گرم اكسيد تيتان و ۱ تا ۳ گرم رس قرمز و مقداری پودر آرایشی

ابتدا الكل لاني و لانولين را در ظرفي در آبجوش رقیق کنید و سپس روغن بادام را به محلول اضافه کنید و دمای آن را به ۶۰ درجه برسانيد.

در ظرف دیگر آب مقطر یا گلاب را به ۶۰ درجه برسانيد و تالك، اسيد تيتان و خاك رس قرمز را در آن مخلوط كنيد.

حال محتویات دو ظرف را باهم مخلوط کنید و در هنگام بهم زدن کمی پودر آرایشی به آن اضافه کنید . این کرم قبل از خنک شدن کمی تیره بوده و پس از خنک شدن رنگی روشن به خود می گیرد . با مصرف روزانه کرم برنزه کننده پوست رنگ پوستتان به راحتی برنزه می شود .

 

آموزش درست کردن محلول برنزه کننده پوست

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *