خانه / سبک زندگی / آموزش کاردستی / آموزش تصویری ساخت چراغ خواب کاغذی به شکل گل

آموزش تصویری ساخت چراغ خواب کاغذی به شکل گل

چراغ-خواب-گل-540x385

با یک آموزش کاردستی بی نظیر دیگر در ابانک با ما همراه شوید ببینید در این جا آموزش تصویری ساخت چراغ خوب کاغذی به شکل گل به صورت مرحله به مرحله با تصویر .

چراغ خواب معمولا وسیله مورد نیازی برای اتاق  خواب هست و لازمه در هر اتاق چراغ خوابی برای شبها در نظر گرفته بشه. مخصوصا خانوم هایی که بچه کوچیک دارن نیازه که حتما شبها چراغی رو روشن بذارن تا بتونن در طول شب به کودکشون رسیدگی کنن و یا بچه هایی که شبها عادت به دستشویی رفتن دارن لازمه که نوری در اتاقشون روشن باشه تا نصفه شب بتونن اطرافو ببینن. در هر صورت در این مطلب آموزش ساخت یک چراغ خواب زیبا به شکل گل رو قرار میدم که میتونه خیلی کاربردی و جذاب باشه.

 

چراغ-خواب-گل-540x385

 

روش ساخت گل کاغذی

برای گلهای کاغذی از این دست که مناسب برای چراغ خواب باشن به مقداری کاغذ رنگی نیاز هست و قیچی و سیم مفتول نازک برای جمع کردن گل.

برای ساخت این گل زیبا میتونید از کاغذ های کشی هم استفاده کنید. مستطیل حدود ۳۰ در ۱۰۰ لازمه. اگر کاغذتون به این بزرگی نبود باید از چند کاغذ در کنار هم استفاده کنید. البته اندازه ها رو میتونید تغییر بدید و نتیجه نهایی هم گل بزرگتر و یا کوچکتر خواهد بود.

مثل مراحل عکس باید کاغذ رو باد بزنی تا کنید و وقتی که تموم شد با سیم مفتول وسزش رو ببندید تا کاغذ از هم باز نشه. بعد هم دورش رو به شکل هلال میبریم (شکل ۵) در انتها هم کاغذ رو از هم به آرومی باز میکنیم و گلمون رو مرتب میکنیم.

 

 

آموزش-ساخت-گل-داوودی-کاغذی

 

ساخت چراغ خواب گل

برای اینکه بتونید از این گل به عنوان چراغ خواب استفاده کنید چندین راه وجود داره. ساده ترینش اینه که حدود یک متر سیم برق رو به یک سرپیچ و دوشاخه وصل کنید و روی سرپیچ یک لامپ کوچیک ال ای دی ببندید و وسز کار با سیم مفتول ببندید و کاغذ های گل رو دورش پخش کنید تا پیدا نشه. روش های دیگه هم اگه خیلی برق کار حرفه ای بودین میتونید براش کلید روشن و خاموش هم بذارید و پایه هم درست کنید. در غیر این صورت میتونید از همون دو شاخه برای روشن و خاموش کردن چراغ خوابتون استفاده کنید

 

ساخت-گل-کاغذی-بزرگ-540x384

آموزش تصویری ساخت چراغ خوب کاغذی به شکل گل

چراغ-خواب-گل-کاغذی-540x389

آموزش تصویری ساخت چراغ خوب کاغذی به شکل گل

 

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *