خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / آموزش تصویری درشت کردن چشم با آرایش

آموزش تصویری درشت کردن چشم با آرایش

images

چشم هایی ریز دارید و می خواهید با آرایش آن را درشت و جذاب جلوه بدهید در این مطلب آرایشی سایت ابانک آموزش تصویری درشت کردن چشم با آرایش را نشانتان می دهیم .

آموزش تصویری درشت کردن چشم با آرایش مرحله به مرحله با تصویر با ما باشید .

 

eye01

با استفاده از برس سایه چشم یک لایه دیگر از همان سایه روشن قبلی روی پلک بالا از مژه تا استخوان زیر ابرو بکشید تا همه رنگها با هم یکد ست شود

eye02

با یک تکه پنبه رنگهای اضافی دور و بر را پاک کنید و پنبه را با ملایمت (مثل حالت گردگیری) زیر چشم بکشید تا اضافه رنگهایی که احیانا از بالا ریخته  از روی صورت جمع شود.

eye03

 

اگر مژه هایتان مستقیم یا رو به پایین است قبل از زدن ریمل از فر مژه استفاده کنید. ولی اگر مژه رو به بالا دارید کافیست با پس و پیش مالیدن برس ریمل به ریشه مژه آن را کمی فر دار کنید. این کار مژه ها را از هم جدا می کند تا ریمل یکد ست بخورد. برای مژه های پایین اول پس از در آوردن برس از محفظه با دستمال کاغذی ریمل اضافی را از روی برس ریمل پاک کنید  بعد با نوک برس خیلی کم ریمل به مژه های پایین بمالید.

eye04

اگر ابرو هایتان کم پشت یا توخالی است با یک مداد همرنگ ابروی خودتان نقاط خالی بین ابرو را پر کنید. مواظب باشید خط اضافی زیر یا بالای ابرو نکشید. در انتها با برس ابرو ابروها را برس بکشید.

اگر سوالی درباره این نوع آرایش دارید با ما در میان بگذارید .

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *