خانه / سبک زندگی / آموزش قلاب بافی / آموزش بافت شال گردن با قلاب به صورت تصویری

آموزش بافت شال گردن با قلاب به صورت تصویری

 2026

به ساده ترین روش مدل بافت شال گردن را با قلاب به شما نشان می دهیم این نمونه بافت را همه افراد می تواند انجام دهند و نیاز به آموزش قلاب بافی نیست .

آموزش بافت شال گردن با قلاب به صورت تصویری ، مراحل بافت :

قلاب بافی,آموزش تصویری بافت شال گردن شیک,در روشی که به شما معرفی خواهیم کرد شما می توانید یکی از زیباترین شال گردن ها را با استفاده از قلاب بافتنی ببافید. در ادامه آموزش مرحله به مرحله و تصویری بافت این شال گردن را خواهید دید.

آموزش بافت شال گردن با قلاب به صورت تصویری ، مواد و وسایل مورد نیاز :
* قلاب بافتنی* کاموا در رنگ های متنوعیک خط کش یا شابلون چرم دوزی و یا هر چیز دیگری که بتواند نقش یک جسم خشک با عرض دو تا دو نیم سانتی متر را ایفا کند.آموزش بافت شال گردن با قلاب به صورت تصویری ، روش کار :

ابتدا به اندازه ی طول شال گردن دلخواهتان زنجیر بیندازید. اگر قصد بافتن برای بچه ها را دارید که زنجیر کمتری نیاز دارید ببافید. به زنجیر آخر که رسیدید کاموا را بکشید تا یک حلقه ی کاموایی ایجاد شود. حالا این حلقه را داخل همان خط کش یا … که قبلا ذکر کردیم بیندازید. ما در این جا به خط کش اشاره خواهیم کرد.

2027

حالا دور برگشت زنجیرها را شروع کنید. زنجیر اول را روی زنجیر دوم مانده به آخر ببافید و حلقه ی بافت را گشاد کنید و آن را داخل خط کش بیندازید. کاموا را بکشید تا کاموای دور خط کش شل نباشد.

2028

این کار را تا آخرین زنجیر ادامه دهید و خط کش را جدا کرده و زنجیر را کور کنید.

2029

حالا روی یک کاموای دیگر هم همین کار را انجام دهید. می توانید این شال گردن را با استفاده از کاموای رنگی مختلف یا به صورت تک رنگ ببافید. مهم این است که عزیزان شما از یک شال گردن دست بافت زیبا استفاده خواهند کرد.

2030

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ابتدا پنج حلقه کاموایی را داخل قلاب بیندازید و سپس پنج حلقه کاموایی از رج دیگری که بافته اید را انتخاب کنید. یکی را رو به بالا و دیگری را روی به پایین در مقابل هم قرار دهید. پنج حلقه ی اول را با قلاب از پنج حلقه ی دوم عبور دهید.

2031

تصویر کاملا واضح است. حالا دوباره پنج حلقه ی کاموایی دیگر را انتخاب کنید و از داخل پنج حلقه ی زرد رنگی که داخل قلاب است عبور دهید. در آخر بافت شما به این شکل در خواهد آمد.

2032

حالا بافت ردیف دو را شروع کنید. از کاموای دیگر یا کاموای همان رنگ باز از روی زنجیرها پایه بلند بیندازید و مثل اول دور خط کش حلقه کنید.

2033

تمام مراحل کار را مانند قبل دنبال کنید.

به این ترتیب زیباترین شال گردن دست بافت با استفاده از قلاب را ببافید. در آخر به شال گردنتان ریشه اضافه کنید تا زیبا و خوشگل شود.

2034

آموزش بافت شال گردن با قلاب به صورت تصویری

دوستان اگر طرح دیگر در بافت شال گردن با قلاب دارند عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *