خانه / آرایشی و زیبایی / کاشت ناخن با ژل بهتر است یا پودر؟

کاشت ناخن با ژل بهتر است یا پودر؟

Portfolio-nail_62

ناخن را به روش های مختلفی می کارند در این جا می خواهیم بگوییم کاشت ناخن با ژل بهتر است یا پودر؟ از گفته های کسی که خودش ناخن می کارد با ما همراه باشید .

در ابتدا باید ذکر کنم که یک کاشت ناخن خوب و زیبا جدا از اینکه از چه نوعی صورت گرفته به کاشتی گفته میشود که همه معیارهای لازم در آن رعایت شده باشد و با داشتن ظاهری زییا، دلربا و ظریف خودنمایی کند و علاوه بر زیبایی ظاهری، از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار باشد که برای اکثریت خانم ها این معیار از همه مهمتر است، چون دوست ندارند که حس خوب داشتن کاشت ناخن فقط برای مدت کوتاهی روی دستانشان پابرجا بماند! پس بدین منظور است که باید در انتخاب خود دقت کنند و با توجه به نیازها و محیط زندگی و سایر معیارها اعم از شغل، محیط کار و… بهترین نوع کاشت ناخن را برای خود برگزینند.

√ چه افرادی باید کاشت ژل را انتخاب کنند !

افرادی که در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی میکنند و به طور معمول در طول زندگی آب و هوای خشک را به تعداد کمتر از انگشتان دست تجربه نموده اند کاشت ناخن با ژل بهترین انتخاب برای این افراد میباشد. کاشت ژل کاشتی ظریف، براق، زیبا و نازک میباشد که با آب و هوای شرجی و مرطوب سازگاری بالاتری دارد! و دوام آن در هوای مرطوب بیشتر است و برای افرادی که هر روز هوای خشک را تجربه میکنند توصیه نمیشود، به طور معمول در هوای خشک این نوع کاشت ترک میخورد.
هر چند که باید این نکته را ذکر کنم که توانایی های یک ناخن کار حرفه ای و موادی که برای کاشت ژل استفاده میکند میتواند کاشت ژل را ماندگارتر کند جدا از اینکه آب و هوای محیط زندگی شما خشک باشد! پس انتخاب ناخن کار مجرب و حرفه ای میتواند تصور شما را ازکاشت ناخن ژل و عدم ماندگاری آن در محیط خشک تا حد زیادی تغییر دهد! پس در انتخاب ناخن کار خود دقت بیشتری به خرج دهید!
در نتیجه انجام دادن کاشت ژل برای افرادی توصیه می شود که در مناطق شرجی و با آب و هوای مرطوب زندگی می کنند

.

√ و اینک کاشت پودر (اکرولیک)!

کاشت پودر، اسمی است که احتمال می دهم زیاد به گوش شما عزیزان خورده باشد! این نوع کاشت در رده نخست کاشت های ناخن در دنیا قرار دارد و به قولی کاشت ناخن مادر محسوب میشود و سایر کاشت های ناخن از این نوع کاشت منشاء گرفته اند با روشهای مختلف
این نوع کاشت نسبت به کاشت ژل از ماندگاری بیشتری برخوردار است و کاشتی است با دوام و استحکام بالا، بدون شکستگی، بدون هواگرفتگی، ظریف و زیبا، همچنین در ایران پیشنهاد اکثریت ناخن کاران این نوع کاشت میباشد و برخلاف کاشت ژل با آب و هوای خشک کاملا سازگاری دارد، ضمنا کاشت پودر نسبت به کاشت ژل هزینه پایین تری نیز دارد.
کاشت پودر از لحاظ مقاوم بودن خوب قوی تر است, اما اگر بیش از حد فشار را بر روی آنها اعمال کنید، مسلما خواهند شکست! پس مراقبت خود را بعد از انجام کاشت پودر باید بیشتر لحاظ کنید و در هنگام کار با مواد شیمیای استفاده از دستکش را نباید فراموش کنید. چون کاشت پودر در مقابل مواد شیمیایی آسیب پذیر تر از کاشت ژل می باشد

 

ابانک : کاشت ناخن با ژل بهتر است یا پودر؟

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *