خانه / آرایشی و زیبایی / کاربردهای قلم مو کوچک زاویه دار در لوازم آرایشی

کاربردهای قلم مو کوچک زاویه دار در لوازم آرایشی

5188_348

یکی از لوازم آرایشی قلم موی کوچک زاویه دار می باشد در این پست کاربردهای قلم مو کوچک زاویه دار در لوازم آرایشی را شرح می دهیم .

قلم موی کوچک زاویه دار، قلم مویی سفت و دقیق است، که برای ایجاد خطوطی تیز و در عین حال ظریف و یا کشیدن هاشورهای پهن‌تر ساخته شده است. این قلم مو، در ظاهر شبیه به قلم موی لب است، و به مناطق دشوار مانند مژه‌های پایین دسترسی پیدا می‌کند. همچنین یک ابزار مفید برای کشیدن خط چشم بالدار است!

در ادامه، چند مورد از کاربردهای مورد علاقه‌مان برای قلم موی زاویه‌دار کوچک را برایتان فهرست کرده‌ایم.

ابروها

این قلم مو، به طور کلی به عنوان یک قلم موی ابرو ساخته شده، و آن هم برای یک دلیل خوب: شکل این قلم مو برای هر نوع مدل ابرویی مناسب است. زاویه‌ی باریک و تیز موهای قلم مو، وقتی که برای کشیدن تک تک موهای ابرو به کار رود، یک طرح کلی و تمیز ارائه می‌دهد. برای پر کردن قسمت داخلی ابرو‌ها از قسمت پهن قلم مو با زاویه‌ی رو به پایین، با حرکت رفت و برگشتی استفاده کنید.

خط چشم بالدار

با استفاده از یک خط چشم کاسه‌ای، سایه چشم مایع، و یا ترکیبی از مداد چشم و رنگدانه، این قلم مو در ایجاد خط چشم بالدار خیره کننده عمل می‌کند. نوک این قلم مو را در پوشش رنگی مورد نظرتان بزنید (می‌توانید حتی نوک یک مداد چشم نرم را به آن بمالید تا رنگ پوشش مورد نظرتان را به خود بگیرد) و با طرف بلند آن، قسمت داخلی چشمتان را بکشید و سپس آنرا بر روی پلکتان به طرف بیرون ادامه دهید تا یک خط تمیز و نوک تیز بدست بیاورید. با استفاده از انتهای قسمت بلند قلم مو، می‌توانید بخش نوک تیز خط چشم بالدار را بکشید.

شکل دادن اساسی به لب‌ها

به دنبال ایجاد شکلی غیر معمول برای لب‌هایتان هستید، بصورتی که بالاتر یا پایین‌تر از خط لب‌ها کشیده شود؟ این قلم مو، یک انتخاب بسیار مناسب است. با این قلم مو قادر خواهید بود دور تا دور لبتان خطوطی تمیزی بکشید و سپس با استفاده از قسمت انتهایی صاف آن، لبتان را رنگ کنید. این قلم مو به خصوص برای ایجاد شکل لبی تیزتر و هندسی‌تر بسیار مناسب است.

خط چشم برای مژه‌های پایینی

این قسمت مهارت بیشتری نیاز دارد، جایی که مژه‌های پایینی، متمایل به پایین رشد می‌کنند! گوشه‌ی زاویه‌دار این قلم مو، دسترسی مستقیم و بدون کثیف کاری به زیر مژه‌ها را فراهم می‌سازد. برای خط و سایه‌ی تمیز پلک پایینی، این قلم مو فوق‌العاده عمل می‌کند. حتی برای سبک قدیمی مژه‌های دانه دانه که دوباره باب شده است نیز، بسیار مناسب است.

خلاصه

می‌خواهید مثل یک حرفه‌ای اشکال هندسی بکشید و یا پشت پلکتان سایه بزنید؟ برای ظاهری مفهومی‌تر، این قلم مو می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. شکل تزلزل ناپذیر آن، یک خط صاف فوق العاده را در هرجایی که بخواهید بکشید تضمین می‌کند، و در مناطق گسترده‌تر، برای ترکیب رنگ و پر کردن دقیق رنگ مناسب است. اگر قصد دارید یک آرایش حرفه‌ای داشته باشید، قلم موی کوچک زاویه دار بهترین مکمل لوازم آرایش شماست.

 

کاربردهای قلم مو کوچک زاویه دار در لوازم آرایشی

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *