خانه / آرایشی و زیبایی / پیاز راه درمان ریزش مو و تقویت کننده مو

پیاز راه درمان ریزش مو و تقویت کننده مو

21

پیاز یک میوه است که یکی از خواص آن ضدعفونی کننده بدن می باشد در این جا می خواهیم یکی دیگر از خاصیت های آن و اثرات مفیدش بر مو را شرح می دهیم

چرا عصاره ی پیاز برای رشد مو موثر است ؟

در پیاز گوگرد وجود داره هنگامی که اونو روی پوست سر خودتون ماساژ میدین باعث بهبود گردش خون در پوست شما میشه .گوگرد شناخته شده در پیاز به تولید کلاژن که به نوبه ی خود برای سلامت موهای شما سودمنده کمک میکنه . عصاره ی پیاز دارای خواص ضد باکتریاییه که در جلوگیری از عفونت در پوست سر موثره .استفاده ی منظم از آن به ضخیم شدن تار موها کمک کرده و با انواع مشکلات پوست سر که از عوامل ریزش مو و نازک شدن تار مو هستن مبارزه میکنه .عفونت های قارچی ، آکنه پوست سر و شوره ی سر با مصرف طولانی مدت عصاره ی پیاز درمان میشه .عصاره ی پیاز هم برای پوست خشک و هم برای پوست چرب به طور یکسان مناسبه.

چگونه از عصاره ی پیاز استفاده کنیم ؟

روشی بسیار ساده برای استفاده از عصاره ی پیاز رو براتون توضیح میدم .پوست ۳ یا ۴ عدد پیاز رو بگیرین و پیازها رو شسته و به تکه های کوچک تر برش بزنین و سپس در آبمیوه گیری یا مخلوط کن بریزین تا آب خود را پس دهد . عصاره یا آب پیاز را روی پوست سر خود به آرامی ماساژ دهید و دقت کنید تا ریشه ی مو و پوست سر را بیشتر با آن درگیر کنید .حداقل یک ساعت صبر کنید و سپس با استفاده از آب و یه شامپوی ملایم سرتون رو شستشو بدین .البته قابل ذکره که در این روش باید کمی صبر و تحمل داشته باشین چرا که نتایج یک شبه بدست نمیاد و حداقل به مدت یک ماه باید به طور منظم این روش رو انجام بدین تا به نتیجه برسین.

۳ دستورالعمل ساده برای استفاده از عصاره ی پیاز برای بهبود رشد موها

عصاره ی پیاز خام یا آب پیاز خام

این ساده ترین راه برای بدست آوردن مزایای گوگرد از پیازه .فقط در این روش آب پیاز رو گرفته و به مدت حداقل ۳۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و بعد با یه شامپوی معمولی موهاتونو بشورین .این روش را حداقل سه بار در هفته انجام دهید و برای نتیجه ی بهتر یک تا دو ماه صبر کنید زیرا که این یه درمان طبیعیه.

عصاره ی پیاز به همراه عسل

یک قاشق غذاخوری عسل را با ۱/۴ فنجان آب پیاز مخلوط کنید و آنرا بصورت خوراکی هرروز میل کنید و همزمان از این مخلول برای ماساژ پوست سر خود نیز استفاده کنید.

عصاره ی پیاز و روغن های نارگیل و زیتون

مخلوط سه قاشق غذاخوری آب پیاز را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون حداقل هفته ای سه بار روی مو و پوست سر خود ماساژ بدین که تاثیر فوق العاده ای در درمان ریزش مو داره بخصوص برای افرادی که احساس خشکی و خارش در پوست سرشون دارن .استفاده از عصاره ی پیاز در این روش باعث ایجاد کمترین بو در پوست سر میشه.

یکی از مشکلات اصلی در درمان ریزش مو با استفاده از عصاره ی پیاز بوی نامطبوع و تند اونه که اگه تمایلی به تحمل اون ندارین پس از خیر این درمان بگذرین اما در صورت استفاده مطمئن باشین که به نتیجه میرسین.

سایت ابانک : پیاز راه درمان ریزش مو و تقویت کننده مو

 

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *