خانه / مدل و زیبایی / مدل ساعت / مدل مارک های معتبر ساعت مچی

مدل مارک های معتبر ساعت مچی

مارک ساعت مچی : آقای کروکدیل!

این مدل مارک ساعت مناسب  آقایانی است که طرفدار ساعت‌های اسپرت هستند. ترکیبی ویژه از چرم و استیل به رنگ رزگلد و قهوه‌ای! این ساعت کرونوگراف است و بند آن هم از چرم طبیعی است با طرحی از پوست کروکدیل. استیل به کار رفته در فریم آن نوعی استیل ضد زنگ است با آبکاری یونی که در قسمت فریم به رنگ قهوه‌ای در آمده. این ساعت در برابر آب، تا عمق ۱۰۰ متری کاملا مقاوم است! این ساعت از طراحی‌های تازه برند GUESS است.

0.648944001374395414

یک پیشنهاد تابستانه

این هم یک پیشنهاد تابستانی بازهم برای آقایان. این ساعت که البته رنگ قرمز آن را هم می‌توانید انتخاب کنید از آن مدل‌های اسپرت ماندگار است، چرا که بند سیلیکونی آن، آنقدر با دوام هست که حالاحالا دست از سر شما برندارد! فریم این ساعت استیل ضدزنگ است و قاب دور آن هم از پلی‌کربونات. در برابر آب کاملا مقاوم است( تا عمق ۱۰۰ متری). این مدل که باز هم از طراحی‌های جدید برندGUESS است کرنوگراف نیست اما تاریخ‌شمار دارد.

0.645548001374395414

 

جین‌بازها ببینند

این ساعت پیشنهاد ما به جین‌بازهاست! یک ساعت تمام جین با فریم آلومینیومی و به رنگ سرمه‌ای. جنس بند این مدل، از نوعی پارچه جین است با زیره چرمی و همین نقطه عطف طراحی آن در میان طراحی‌های جدید برند Swatch است.این مدل کرونوگراف است و یک تاریخ‌شمار کوچک هم دارد. در برابر آب هم مقام است البته تا عمق ۳۰ متری!

0.641804001374395414

دستبند چرمی

این ساعت را به خانم‌هایی پیشنهاد می‌کنیم که ساعت‌های ساده را دوست دارند. این مدل که از طراحی‌های تابستان ۲۰۱۳ برند FENDI است یک ساعت ساده و ظریف است با فریمی از جنس استیل ضدزنگ به رنگ طلایی و با شیشه‌ای کریستالی و ضد خش. ویژگی اصلی این مدل، بند چرمی بلند آن است که درست مثل یک دستبند چرمی دور دست شما می‌پیچد!

0.638898001374395414

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

کیف های دخترانه در زیباترین رنگ و طرح

کیف های دخترانه در زیباترین رنگ و طرح ببینید در این جا سری ها جدید ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *