خانه / آرایشی و زیبایی / لکه های صورت را با این ماسک های میوه ای از بین ببرید

لکه های صورت را با این ماسک های میوه ای از بین ببرید

download (10)

ماسک های طبیعی می توانند بهترین درمان برای مشکلات پوستی خصوصا پوست صورت باشند در این مطلب لکه های صورت را با این ماسک های میوه ای از بین ببرید را معرفی می کنیم .

پسته

پسته حاوی آنتی اکسیدان ها ، ویتامین E و امگا ۳ است که همگی به خاطر خواص بازسازی و ضد پیری شناخته شده هستند . به خصوص اگر همراه با غذاهای دارای سلنیوم مثل تخم مرغ و قارچ ویا آجیل مصرف شود موثرتر است .

توت فرنگی

این میوه خوشمزه سرشار از ویتامین E و C است که هردو به دلیل آنتی اکسیدان ها موجب کاهش چروک های ناشی از رادیکال های آزاد می شوند . توت فرنگی چه خورده شود و چه روی پوست استفاده شود در هر دو صورت برای درمان پزوریازیس و اگزما مفید است . همانطور که عامل قدرتمندی برای مبارزه با سلولیت نیز به شمار می رود .

ماهی سالمون

این ماهی و سایر ماهی های روغنی سرشار از روغن امگا ۳ هستند که موجب هیدراته شدن پوست خشک می شود و مانع از التهاب پوست که عامل ایجاد چروک است می گردد ، همچنین می تواند به گردش خون مناسب کمک کرده و عملکرد مغزرا بهبود بخشد .

گوجه فرنگی

منبع عالی دیگری برای ویتامین C که به علاوه خواص آنتی اکسیدانی آن به حفظ سطوح کلاژن کمک می کند. نابودی کلاژن بعد از سن ۳۵ سالگی ، علت اصلی تضعیف و شل شدن پوست است.

کیوی

کیوی دارای بیشترین مقدار ویتامین C در میان خانواده مرکبات است ،علاوه بر تمام مزایای استفاده از آنتی اکسیدان های آن ، یک میوه خوشمزه هم هست.

هویج

هویج به ویژه دارای مقدار بالایی بتا کاروتن است ، که فرمی از ویتامین A است . ویتامین A منبع خوب آنتی اکسیدان ها ست ، ویک پایه اصلی برای اکثر درمان های ضد جوش به شمار می رود .

برنج قهوه ای

علاوه بر سایر مزایای خوردن برنج قهوه ای در سلامتنی ، خاصیت سم زدایی آن موجب پاکسازی پوست شده و باعث می شود تا سلامت به نظر برسید واز درون بدرخشید . ترکیب آرد رنج قهوه ای و لیمو یک ماسک عالی برای پوست است .

اسفناج

اسفناج حاوی ویتامین A و C ، بتاکاروتن و لوتئین است که آنتی اکسیدان هایی هستند که از پوست دربرابر آسیب های ناشی از تشعشعات زیان بخش آفتاب و چین و چروک محافظت می کنند . همچنین مقداربالای آهن ، اکسیژن را به پوست می رساند که موجب توسعه کلاژن و الاستین است.

پرتغال

مرکبات حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و E هستند که هر دو منابع مهم آنتی اکسیدان و مواد لازم کلاژن ساز هستند .ماسکصورت پرتغال برای هر چیزی خوب است از تغییر رنگ گرفته تا آکنه !

ماست

ماست چه خورده شود و یا روی پوست ماست استفاده شود ، به هیدراسیون پوست و حفظ سطوح کلاژن کمک می کند ، و یک پوست تمیز ،شاداب و سالم را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

 

لکه های صورت را با این ماسک های میوه ای از بین ببرید

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *