خانه / آشپزی / طرز تهیه اسموتی کدو حلوایی

طرز تهیه اسموتی کدو حلوایی

 

  • اگر باردار هستید، خبر خوبی برای شما داریم. یک پیمانه از کدو تنبل تابستانی حاوی ۳۵ میکروگرم فولات است که به توسعه مغز جنین و سیستم عصبی آن کمک می‌کند. شما می‌توانید آن را با غذاهای غنی از فولات همچون پاپایا، تمشک و اسفناج همراه کنید.

 

 

قبل از هرچیزی با خواص کدو حلوایی آشنا شوید تا در انتخاب این ماده خوراکی به عنوان ماده اصلی اسموتی شکی نداشته باشید.

ممکن است دوست داشته باشید از سبزیجات موجود در منزل برای خود اسموتی تهیه کنید. بیشتر افراد به هنگام تهیه اسموتی تنها میوه‌ای که انتخاب می‌کنند موز است اما در این میان سبزیجات دیگری نیز وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. کدو تنبل یکی از این مواد است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا دلیل استفاده از کدوتنبل برای اسموتی‌ها را با هم مرور کنیم.

 

  1. این ماده حاوی فیبر و ویتامین است:

کدو تنبل حاوی فیبر و ویتامین‌های مختلفی است.همچنین این ماده دارای طعم خنثی است و می‌تواند پایه و اساس هر نوع اسموتی باشد. سعی کنید کدوی تابستانی را با زنجبیل، پرتغال و زردچوبه ترکیب کنید یا آن را به همراه بلوبری تهیه کنید.

  1. ممکن است به حس و حال افراد کمک کند:

این ماده سرشار از منگنز است که می‌تواند به تغییر خلق و خو و بهبود آن کمک کند.

  1. کدو تنبل کرمی‌تر از موز است:

زمانی که می‌خواهید ابعاد کرمی به اسموتی خود ببخشید سعی کنید کدو تنبل را فراموش نکنید. کدو تنبل شکر بسیار اندکی دارد و سرشار از پتاسیم، ویتامین A ، C و فیبر است. فیبر موجود در آن می‌تواند شما را ساعت‌ها سیر نگه دارد.

  1. کدو تنبل برای چشم‌ها مفید است:

کدو تنبل‌های زرد رنگ برای چشمان شما مفید است و دارای لوتئین، زیگزانتین و آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان‌ها معمولا در پوست کدو تنبل یافت می‌شود بنابراین سعی کنید آن را به خوبی بشویید و با پوست در مخلوط کن بریزید.

  1. فولات بالایی دارد:

اگر باردار هستید، خبر خوبی برای شما داریم. یک پیمانه از کدو تنبل تابستانی حاوی ۳۵ میکروگرم فولات است که به توسعه مغز جنین و سیستم عصبی آن کمک می‌کند. شما می‌توانید آن را با غذاهای غنی از فولات همچون پاپایا، تمشک و اسفناج همراه کنید.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه کاسرول گوشت و پنیر

  فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روش کنید تا گرم شود.۱ قاشق روغن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *