خانه / سبک زندگی / شیوه های نگهداری ماهی در حوض

شیوه های نگهداری ماهی در حوض

2558193110394102a

دانستنی هایی در مورد شیوه های نگهداری ماهی در حوض و نکاتی برای حوض ویژه ماهی را در این جا بیان می کنیم .

داشتن یک حوض ماهی می‌تواند مکملی برای فضای بیرونی خانه شما باشد و خستگی روزانه را از تن شما به در کند، عنصری که در خانه های پدرانمان حضور داشت و امروزه از مد افتاده است. هیاهو و زندگی روزمره ممکن است انسان را خسته و کسل کند. اگر این وضع ادامه یابد می‌تواند استرس‌زا باشد. اکنون زمان آن رسیده که فضایی سرزنده به خانه خود اضافه کنید و از خستگی و کسلی رها شوید. ایجاد یک حوض ماهی می‌تواند یکی از این راه‌ها باشد.

اگر برای چندین دقیقه به زیبایی و تنوع ماهی‌ها نگاه کنید خستگی و استرس روزانه از شما دور می‌شود. ساکنان خانه هم چنین می‌توانند از صدای زیبای آبی که از حرکت ماهی‌ها و دیگر وسایل تزئینی ایجاد می‌شود لذت ببرند.

· در کنار حوض ماهی گیاه بکارید. این کار علاوه بر زیبا کردن نمای حوض، یک فیلتر زیست محیطی ایجاد کرده و آمونیاک، نیترات، و نیترات سوخت و ساز ماهی را به خود جذب می‌کند. این کار هم‌چنین مانعی در برابر نور مستقیم خورشید ایجاد می‌کند.
· قرار دادن فیلتر در حوض ماهی. فیلتر را به گونه‌ای در حوض قرار دهید که در چشم نباشد. این فیلترها از دو بخش تشکیل شده‌اند، بخش اول آب حوض اصلی را فیلتر کرده و بخش دوم فیلتری نهایی در برابر آب در ابتدا فیلترشده ایجاد می‌کند.
· در حوض یک پمپ قرار دهید. پمپ عنصری است که با استفاده از عمل مکش کثیفی‌ها را از حوض دور می‌کند. فقط هنگامی که آبی در حوض نیست پمپ را روشن نکنید. به طور کلی، پمپ‌ها دو سال بیش‌تر عمر نمی‌کنند. اگر پمپ شما خراب شد آن را تعویض کنید چراکه هزینه تعمیر آن با قیمت یک پمپ نو یکسان است.
· حوض را باید به طور متناوب تمیز کرد. زمان تمیز کردن حوض به اندازه آن، نوع و تعداد ماهی‌ها بستگی دارد. قبل از تمیز کردن حوض ابتدا باید آب آن طی یک یا دو روز خشک شود. البته می‌توان بدون خشک کردن آب حوض را تمیز کرد.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *