خانه / سبک زندگی / آموزش شمع سازی / ساخت شمع های رومانتیک و رویایی ویژه هدیه

ساخت شمع های رومانتیک و رویایی ویژه هدیه

h10h11

شما می توانید از شمع هایی که خودتان می سازید به دوستانتان هدیه بدهید در این پست ساخت شمع های رومانتیک و رویایی ویژه هدیه را به شما آموزش می دهیم.

یک دسته از این شمع‌های زیبا، یکی برای دوست داشتن، یکی برای متعادل ساختن روح و روان و دیگری برای کمک به سختی‌ها بسیار جالب می‌باشند. این شمع‌ها را می‌‌توانید شگفت‌انگیز و ارزان بسازید و به دوستان و آشنایان خود هدیه کنید.

– نکته: ساختن شمع‌های ظرفی با این روش بسیار سریع‌تر از این می‌باشد که فیتیله را به‌وسیله میله یا چوب کوکتل در بالای ظرف ثابت کنید، اگر موم خیلی سفت شود نمی‌‌توانید فیتیله را در مرکز قرار دهید بنابراین کمی سفت شد این‌کار را انجام دهید…

 

h10h11

– مواد و لوازم مورد نیاز:
۷۰۰ گرم موم رنگی پارافین ترکیب شده با استیرین، ۱۲ قطره عطر نارنج مخصوص موم، ۱۲ قطره عطر نعناع مخصوص موم، ۱۲ قطره عطر وانیل، ۳ عدد ظرف که به روش معمولی آنها را فیتیله‌گذاری کرده‌اید.
۱. موم‌ها را در سه ظرف جداگانه ذوب کنید و هر یک از عطرها را به یک ظرف اضافه نمائید. در هر یک از ظرف‌هائی را که می‌خواهید برای شمع استفاده کنید یک فیتیله و نگهدارنده قرار دهید و کمی از موم ذوب شده را در آنها بریزید و صبر کنید تا تقریباً سفت شود.
۲. ظرف‌ها را با هر یک از موم‌های معطر تا ۵/۲ سانتی‌متری لبه بالا پر کنید، و صبر کنید تا موم تقریباً سفت شود و سپس فیتیله را درست در مرکز ظرف قرار دهید.
۳. فرو رفتگی هر یک از شمع‌ها را با همان مومی که ابتدا ریخته‌اید دوباره پر کنید و بعد از سرد و سفت شدن مورد استفاده قرار دهید.

 

با آموزش های روز شمع سازی در سایت ابانک با ما باشید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *