خانه / آرایشی و زیبایی / ریمل ابرو و کاربرد آن

ریمل ابرو و کاربرد آن

ریمل ابرو و کاربرد آن

استفاده کردن از ریمل ابرو برای ابروهای کمرنگ یا ابروهای کم پشت میتواند ظاهری زیبا را ارمغان دهد و حتی از ریمل ابرو میتوانید به منظور نگه داشتن موهایی از ابرو که حالت نمی گیرند،برای ثابت کردن در جای خود استفاده نمایید.

به ریمل ابرو، ژل ابرو و یا رنگ ابرو هم گفته می شود. این محصولات شبیه ریمل هستند اما با ابرو سازگارند و رنگدانه‌های کمتری دارند و سبک‌تر هستند. ابتدا شاید در کنترل میزان استفاده از آن مشکل داشته باشید اما پس از مدتی که استفاده از آن را آموختید متوجه می‌شوید این ژل‌ها ظاهر بسیار طبیعی به ابرو ها می دهد.

کاربرد ریمل ابرو :
اگر ابروهای نازک دوست ندارید، ریمل ابرو  بسیار ایده آل و کمک کننده است. ریمل ابرو هم ابروها را منظم و مرتب میکند، و هم بر جذابیت آن می افزاید

ساده یا رنگی
ریمل ابرو دو نوع داره: ساده (Clear) و رنگی (tinted) . نوع ساده ی اون برای کسانی خوبه که به طور طبیعی ابروهای پرپشتی دارن، در حالی که نوع رنگی این ریمل برای کسانی که میخوان ابروهای کم پشتشون بهتر به نظر بیاد خوبه.

چطوری استفاده کنید؟
اول صورتتون رو شسته و خوب خشک کنین. بعد روند آرایش کردنتون رو مثل همیشه انجام داده و ریمل ابرو رو به طور مستقیم روی ابروتون بزنین (با یه حرکت رو به بالا) فضاهای خالی رو پر کنین، اما یادتون باشه که بیش از حد ریمل نزنین چون مطمئنا دلتون نمیخواد غیرطبیعی به نظر بیاین.

نکته: مراقبت ریمل های تقلبی در بازار باشید و از جای مطمئنی خرید کنید.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *