خانه / آرایشی و زیبایی / روش هایی برای سفید کردن دندان ها

روش هایی برای سفید کردن دندان ها

L130031744066دندان ها یکی از پارامترهایی است که در زیبایی صورت نقش اساسی ایفا میکند. سفیدی دندان ها که دیگر جای خود راداردونقش دو چندانی در زیبایی صورت دارد.در ادامه مطلب زیر روش هایی برای سفید کردن دندان ها برای شما آماده کرده ایم.

می‌توانید از روش استفاده از نوارهای سفید کننده دندان استفاده کنید. البته روش‌های ذیگیر برای سفید کردن دندان به روش طبیعی و خانگی هم هستند که در تاپیک‌های قبلی ذکر کرده ایم ، شما میتوانید در مطالب شمابه این تاپیک, آموزش‌های قبلی سفید کردن دندان را بیابید.

 

** نوار سفید کننده ای که بالاترین غلظت پراکسید و طولانی ترین زمان مصرف را داشته باشد انتخاب کنید. خیره کننده ترین نتایج را با استفاده از این نوع نوارهای سفید کننده به دست می‌آورید.
روش انجام : نوار سفید کننده دندان را روی قسمت جلویی دندان‌هایتان قرار دهید. همه این نوع نوارها حاوی پراکسید یا دیگر مواد سفید کننده برای از بین بردن لکه‌های روی دندان هستند.
چند دقیقه :  بگذارید نوار به مدت ۳۰ دقیقه روی دندان‌هایتان بماند و دو بار در روز این کار را تکرار کنید. یا اینکه مطابق زمان توصیه شده در دستورالعمل آن عمل کنید.
چند روز ، چند هفته  : بعد از زمان تعیین شده نوارها را بردارید. بسته به دستورالعمل، این کار را به مدت یک تا دو هفته، هر روز تکرار کنید.

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *