خانه / آشپزی / روش درست کردن ته چین کباب تابه ای

روش درست کردن ته چین کباب تابه ای

26661

 

ته چین را به روش های مختلف می توان طپخ کرد در این مطلب به آموزش روش درست کردن ته چین کباب تابه ای می پردازیم یک ته چین خوشمزه برای میهمانی شما .

روش درست کردن ته چین کباب تابه ای :

*قالب رو چرب می کنی گوجه رو حلقه حلقه می کنی می زاری کف قالب ، گوشت رو با پیاز و نمک و فلفل و یک عددتخم مرغ و کمی آرد مخلوط میکنیم و خوب ورز میدیم بعد روی گوجه ها پهنش می کنیم و خوب صافش میکنیم

*. در آخر برنج آبکش شده رو مثل ته چین با تخم مرغ و ماست و زعفرون مخلوط می کنیم و می ریزیم روی گوشت بعد روش فویل می کشیم و فویل رو با چنگال سوراخ سوراخ می کنیم و یک ساعت و ربع تو فر ١٨٠ درجه.

 

برای سالاد :

*. زیر تمام مواد کاهو گذاشتم بعد مواد سالاد رو ریز خورد کردم قالب مربعی شکل گذاشتم مواد رو ریختم توش بعد قالب رو بیرون آوردم بقیه رو هم به همین ترتیب.

 

خواص گوجه :

*. گوجه فرنگی اشتهاآور، برطرف کننده ضعف و خستگی، تقویت کننده سلسله اعصاب و همچنین قلب و دستگاه گردش خوناست. متخصصان همواره مصرف آن را به بیماران مبتلا به دردهای مفاصل و همچنین رماتیسم و نقرس توصیه می کنند. در ضمن گوجه فرنگی برای رفع مسمومیت های مزمن، بالا بودن اوره و چربی خون، درمان یبوست، دفع رسوبات ادراری و صفراوی نیز مفید شناخته شده است. در ضمن با توجه به اینکه گوجه فرنگی حاوی ویتامین A است، خوردن آن در تقویت بینایی،سلامت پوست و مخاط ها بسیار مؤثر است.

 

26661

روش درست کردن ته چین کباب تابه ای

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه کاسرول گوشت و پنیر

  فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روش کنید تا گرم شود.۱ قاشق روغن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *