خانه / آشپزی / دسر ایتالیایی | روش درست کردن لوزهای پولنتا ی قارچ

دسر ایتالیایی | روش درست کردن لوزهای پولنتا ی قارچ

20164515242

 

آشپزهای عزیز رستوران ها و کسانی که می خواهید روش درست کردن پیش غذاهای خارجی را یاد بگیرید در این مطلب به شما آموزش می دهیم دسر ایتالیایی | روش درست کردن لوزهای پولنتا ی قارچ .

 

  دسر ایتالیایی | روش درست کردن لوزهای پولنتا ی قارچ  ، مواد لازم

قارچ

۱۸۰ گرم

کره

۱ ق غ

پیاز

۱ عدد کوچک

آب میوه دلخواه

۲ ق غ

خامه قنادی

۶ ق غ

نمک

۱ ق چ

فلفل سیاه تازه پودر شده

به میزان لازم

پولنتای فوری

۱ فنجان

پنیر پارمزان رنده شده

نصف فنجان

فلفل دلمه قرمز کباب شده و خلالی خرد شده

۲ عدد برای تزئین

پنیر ماسکارپونه

برای تزئین در صورت تمایل

دسر ایتالیایی | روش درست کردن لوزهای پولنتا ی قارچ  :

در این مقاله از آکاایران شما را با طرز تهیه لوزهای پولنتا ی قارچ ایتالیایی – فینگر فود آشنا میکنیم .

قارچها را در غذاساز ریخته ریز خرد کنید . کره را ذوب کرده پیاز ها را حدود ۴ دقیقه با کره تفت دهید تا نرم شود . قارچ ها را اضافه کرده حدود ۳ دقیقه تفت دهید سپس آب میوه را اضافه کرده هم بزنید تبخیر که شد خامه را اضافه کرده حدود ۳ دقیقه هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود و به اندازه ی کافی نمک و فلفل اضافه کرده کناری بگذارید خنک شود .

یک سینی فر ۲۵ * ۳۷ سانتی را با کره کاملا چرب کرده کناری بگذارید . ۱ لیتر آب را در قابلمه ای روی حرارت به جوش بیاورید ۱ ق چ نمک اضافه کرده ه بزنید تا حل شود سپس پولنتا را اضافه کرده هم بزنید تا یکدست شده به جوش بیاید . شعله را کم کرده حدود ۵ دقیقه به هم زدن ادامه دهید . تا تمام آب جذب پولنتا شود و سپس پنیر پارمزان را اضافه کرده مخلوط کنید و فورا به سینی ای که آماده کرده بودید منتقل کرده و صاف کنید و کناری بگذارید کاملا خنک شود سپس رویش را با پلاستیکپوشانده و در یخچال بگذارید چند ساعت و ترجیحا یک شب بماند و کاملا خودش را بگیرد .

پولنتا را از وسط برش زده و روی نصف آن مخلوط قارچ را بریزید و صاف کنید و نیمه ی دیگر را رویش بگذارید و از قسمت طولانی تر با فواصل ۲ سانتی از هم پولنتا را برش بزنید و و سپس به صورت مورب با خطوط قبلی برش بزنید و لوزهای پولنتا را در سینی ای دیگر که با کاغذ روغنی پوشانده اید بچینید .

میتوانید این پولنتا ها را در ظرف در بسته تا ۶ هفته در فریزر نگهداری کنید .

برای سرو فر را با دمای ۲۱۰ درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود . و پولنتا ها را به مدت ۱۲ – ۱۵ دقیقه در فر گرم کنید و سپس با فلفل دلمه و کمی ماسکارپونه رویشان را تزئین نموده و گرم سرو نمایید .

دسر ایتالیایی | روش درست کردن لوزهای پولنتا ی قارچ  در خانه :

۱ و نیم لیتر آب را با ۱ قاشق نمک روی حرارت به جوش بیاورید و سپس آرد ذرت را کم کم اضافه کنید و هم بزنید که گلوله نشود . به هم زدن ادامه دهید تا پولنتا غلیظ شود . بعد از ۳۰ – ۴۰ دقیقه پولنتا از دیواره های ظرف جدا میشود پنیر را اضافه کرده مخلوط کنید و بلافاصله در سینی ای که آماده کرده بودید ریخته و ضاف کنید . اگر میخواهید پولنتای شما غلیظ تر شو قبل از اضافه کرده پنیر نیم ساعت دیگر به هم زدن پولنتا روی شعله ی ملایم ادامه دهید .

20164515242

دسر ایتالیایی | روش درست کردن لوزهای پولنتا ی قارچ 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه کاسرول گوشت و پنیر

  فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روش کنید تا گرم شود.۱ قاشق روغن ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *