خانه / پزشکی بهداشت و سلامت / حمله روانی چه علائم و نشانه هایی دارد

حمله روانی چه علائم و نشانه هایی دارد

psychological-attack

  • یکی از راه‌هایی که دیون فورچون برای مقابله با حمله‌ی روانی پیشنهاد می‌کند، این است که در مسیر آب جاری مثلا یک رودخانه قرار بگیرید. دوش حمام هم نوعی آب جاری محسوب می‌شود، بنابراین این کار می‌تواند کمک‌تان کند خود را از انرژی منفی پاک کنید.

 

 

چگونه بفهمیم که دچار حمله روانی شده‌ایم؟ در این مقاله به بررسی شایع‌ترین علائم حمله روانی می‌پردازیم:

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ آدم‌هایی که معتقدند حمله روانی را تجربه کرده‌اند، غالبا از ترس آن‌که شاید دیگران حرف‌های‌شان را باور نکنند آن را افشا نمی‌کنند، این قربانیان در عین حال می‌دانند دچار هیچ‌گونه مشکل جسمانی نیستند؛ آنها تنها یک یا چند تا از ۷ نشانه‌ی زیر را احساس کرده‌اند.

متاسفانه، برخی آدم‌های خبیث وجود دارند که می‌دانند چگونه می‌توان به شکل روانی به دیگران حمله کنند؛ از این رو باید برخی راه‌های دفاعی را در برابر این حملات روانی یاد بگیرید.

۷ نشانه‌ی یک حمله روانی ( و راه‌های دفاعی در برابر آن‌ها)

اعتقاد به حمله‌ی روانی تقریبا در بسیاری از فرهنگ‌ها وجود دارد، از روسیه‌ تا چین، و از هند تا آن‌هایی که در کابالا در حال فراگیری سنت‌های یهودی هستند. طبق یک پژوهش در کشور چین در مورد سرطان روده‌ی بزرگ و عوامل خطر مربوط به آن، حمله‌ی روانی مولفه‌ای است که می‌توان آن را به عنوان یک عامل بالقوه برای وخامت اوضاع بیماران در نظر گرفت.

حمله‌ی روانی برای آسیب رساندن به آدم‌ها استفاده می‌شود؛ این آسیب از طریق دستکاری ذهن و کنترل آدم‌ها، و هم‌چنین انتقال انرژی منفی به آنها صورت می‌گیرد. این دستکاری ذهنی بدون آگاهیِ شما صورت می‌گیرد و می‌تواند علائم جسمانی مشابه‌ی یک بیماری در بدن ایجاد کند، و هم‌چنین باعث مشکلات روانی نظیر‌ حالت افسردگی، اضطراب، و فکر کردن به خودکشی شود.

اگر در مورد هر یک از این علائم در خودتان احساس نگرانی می‌کنید، نزد پزشک متخصص بروید تا از لحاظ جسمانی بیماری‌تان را درمان کند، ولی از طرف دیگر حتما به دنبال مشاوره‌ی روان‌شناسی نیز باشید تا در صورت لزوم بتوانید مشکلات ذهنی‌تان را درمان کنید.

ولی وقتی مطمئن شُدید دلایل بیماری‌تان مربوط به جسم و روان‌تان نیست، آن‌گاه با خیال راحت سعی کنید خود را از شخصی که در مورد حمله‌ی روانی به وی سوءظن دارید، دور کنید.

۱. خستگی مفرط به همراه خواب عمیق

به گفته‌ی خانم دیون فورچون، پیش‌گو و سایکیک معروف و نویسنده‌ی کتاب “‌دفاع روانی از خود‌”، وی توسط زنی مورد حمله قرار گرفت که برای القاء ایده‌های دروغین، و وادار کردن وی به شهادت دروغ علیه همکار سابق‌اش، از قدرت دستکاری افکار استفاده نموده بود.

سپس آن زن نسخه‌ی تقلبی‌اش را از حقیقت به دیون ابراز کرد؛ دیون در این مورد می‌گوید: “‌شدیدا جای تعجب دارد که در آن حالت، با مجموعه‌ای از اتهامات کاملا بی‌اساسِ آن زن علیه مردی موافقت کردم که هیچ چیز جز خوبی از وی سراغ نداشتم. پس از آن خستگی مفرط و خواب عمیقی من را فراگرفت.‌”

۲. سلامت عقل‌تان را زیر سوال می‌برید

به دنبال یک حمله‌ی روانی، افکار منفی که متعلق به شما نیستند می‌توانند باعث شوند سلامت‌ عقل‌تان را زیر سوال ببرید. اگر خودتان را به شکل کامل بشناسید و از این طریق بتوانید افکار غیر معمولِ خارجی یا مهاجم را شناسایی کنید، می‌توانید این نشانه از حمله‌ی روانی را نیز شناسایی کنید.

۳. رویاهای ترسناکی می‌بینید که در آنها مورد حمله قرار می‌گیرید

یک کابوس ترسناک و پر از خشونت می‌تواند نشانه‌ای از یک حمله‌ی روانی باشد. به عنوان نمونه‌هایی از این گونه رویاهای ترسناک می‌توان به احساس سنگینی روی قفسه‌ی سینه، مشکل تنفس، یا ترس شدید از گرفته شدن یا خفه شدن اشاره کرد.

۴. احساس می‌کنید هیپنوتیزم شده‌اید

پیشنهاد روانی روشی از دستکاری ذهن است که شبیه به هیپنوتیزم و یکی از نشانه‌های حمله‌ی روانی است. وقتی احساس می‌کنید تحت تاثیر چیزی هستید که از اندیشه و مراقبه‌ی خودتان برنخاسته است، احتمال دارد تحت هیپنوتیزم اجباری یا حمله‌ی روانی قرار گرفته باشید.

با این‌که حمله‌ی روانی ریشه‌ در معنویت خاصی ندارید، مشهور است که پیروان سحر و جادوی غیبی از حملات روانی به عنوان جادوی سیاه استفاده می‌کنند، بنابراین استفاده از انگشتر یا گردن‌آویزی که در آنها نشان‌های مذهبی وجود دارد می‌تواند در دفاع در برابر این حملات کمک‌تان کند.

۵. دچار ترس‌های شدید غیر واقعی هستید

در این حالت، وقتی از ترس خشک‌تان زده است، هیچ توضیح منطقی نمی‌تواند قانع‌تان کند. این حالت تا حدودی شبیه وحشت‌زدگی است، ولی می‌تواند مدت بیش‌تری در شما باقی بماند. نفس‌نفس زدن، سریع شدن ضربان قلب، عرق کردن، و عصبی شدن همگی از علائم اضطراب هستند، ولی اگر علاوه بر این نشانه‌ها برای چند روز از شدت ترس نتوانسته‌اید پای‌تان را از خانه بیرون بگذارید، احتمالا مورد حمله‌ی روانی قرار گرفته‌اید.

۶. بعد از دوش گرفتن یا حمام رفتن، حال‌تان بهتر می‌شود

یکی از راه‌هایی که دیون فورچون برای مقابله با حمله‌ی روانی پیشنهاد می‌کند، این است که در مسیر آب جاری مثلا یک رودخانه قرار بگیرید. دوش حمام هم نوعی آب جاری محسوب می‌شود، بنابراین این کار می‌تواند کمک‌تان کند خود را از انرژی منفی پاک کنید.

برای این‌که قدرت مقابله‌تان در برابر حمله‌ی روانی بیش‌تر شود، از نمک شوینده استفاده کنید یا وان حمام‌تان را با آب نمک پر کنید. نمک دارای قدرت پاک‌کنندگی و پالایش است و کمک‌تان می‌کند هر گونه انرژی منفی قوی و مقاومی را از خود بشویید. هنگام دوش گرفتن یا حمام کردن، دعا کنید یا ذکری بگویید که با پاکیزگی و دور کردن انرژی منفی و پالایش انرژی روانی‌تان همسو باشد.

۷. احساس می‌کنید نمی‌توانید حرکات یا افکارتان را کنترل کنید

به گفته‌ی دیون فورچون، وی پس از این‌که مورد یک حمله‌ی روانی قوی قرار گرفت، نمی‌توانست پاهای‌اش را کنترل کند. سوزاندن مریم گلی سفید می‌تواند فضای اطراف‌تان را از انرژی‌های منفی پاک کند. دود مریم گلی را در سراسر خانه‌تان بچرخانید و با این کار انرژی مثبت را فرا بخوانید و از انرژی منفیِ حمله‌ی روانی بخواهید خانه‌تان را ترک کند.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

به آبی بزرگترین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی

به آبی بزرگترین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی

دستگاه تصفیه آب خانگی ، یک راه موثر و عالی در بهبود کیفیت آب می باشد. حجم ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *