خانه / آرایشی و زیبایی / آرایش صورت / ترفندها و کلیدها طلایی آرایش صورت

ترفندها و کلیدها طلایی آرایش صورت

images

می خواهید ظریف ترین ترفندها و کلیدها طلایی آرایش صورت را بیان کنیم تا هر کس آرایشگر خود باشد با ما باشید در ادامه مطلب .

مات و یک دست کردن پوست های چرب و براق برای مات و یکدست نمودن توام با حفظ درخشندگی پوست، آرایشگران از پدهای مات کننده استفاده می کنند؛ اما یکی از ترفندهای غیر معمول و مورد استفاده مدیر هنری Gucci Westman، آغشته کردن نوک انگشت با مقدار کمی دئودورانت و سپس آغشته کردن قسمتهای چرب و براق صورت مانند پیشانی، بینی و چانه با ضربات آرام انگشت است. به گفته وی، با استفاده از مقدار کمی دئودورانت در زیر چشمها و نقاط براق صورت، جلوه مات و زیبایی به چهره داده می شود.

 

 

002870168

استفاده از خط چشمهای رنگی برای درشت نشان دادن چشم ها به گفته Tina Turnbow ( گریمور مشهور بازیگرانی مانند ناتالی پورتمن و جولیان مور )، با کشیدن خط چشم های رنگی می توانید جلوه بیشتری به چشم های خود دهید. خط چشم سیاه به دلیل تیره بودن سبب محدود کردن ناحیه چشم شده و چشم ها را ریزتر نشان می دهد. رنگهای زیتونی، نیلی و قهوه ای گزینه های مناسبی برای درشت تر نشان دادن چشمها هستند.

002532947

استفاده از آلوئه ورا برای زیرسازی و آماده ساختن پوست صورت خود برای آرایش، از آلوئه ورا استفاده کنید. به سفارش Brett Freedman، قبل از آرایش، پوست صورت خود را با مقداری از عصاره آلوئه ورا آغشته کنید، تا از نرم و براق شدن پوست خود شگفت زده شوید.

arrt70002 - Copy796557

استفاده از سایه ابرو Doug Howell ترفند ساده ای را برای درشت تر جلوه دادن چشم پیشنهاد می دهد. به گفته وی استفاده از سایه ابرو ( متناسب با رنگ ابروها ) برای مشخص تر نمودن محدوده ی ابروها روش مناسبی است. اما باید به قوس ابرو توجه زیادی شود و آن را از بین نبرد، زیرا هر چه این قوس بیشتر باشد و ابرو بالاتر از چشم نشان داده شود، چشم ها درشت تر بنظر خواهند آمد.

002540234

از ریمل استفاده کنید به گفته Victor Cembellin هیچ چیز جذاب تر از مژه هایی بلند و فر خورده نیست. برای داشتن مژه هایی بلندتر، دوبار از ریمل استفاده کنید. پس از یک مرتبه استفاده از ریمل، مدت کوتاهی را برای خشک شدن آن صبر نموده و مرتبه دوم را آغاز نمایید.

رژ لب برای جلوگیری از کج کشیدن رژ لب بر روی لب ها، ابتدا دور تا دور لب را با رژ لب کشیده، سپس داخل محدوده کشیده شده را آغشته نمایید.

شما فقط با رعایت چد نکته زیباترین آرایش چهره را می توانید داشته باشید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *