خانه / سبک زندگی / خانه داری / تبدیل موز سیاه به موز با این شیوه + فیلم آموزشی

تبدیل موز سیاه به موز با این شیوه + فیلم آموزشی

banana-2

 

همانطور که می دانید موز را نمی توانیم مدت طولانی نگه داریم زیرا سیاه می شود در این جا به شما آموزش می دهیم تبدیل موز سیاه به موز با این شیوه + فیلم آموزشی .

خب چیا لازم داریم؟ خودکار قلم بردار 🙂

»یه دونه  کیسه پلاستیکی زیپ دار

»یک چند صد گرم هم برنج

» داشت یادم میرفتا از همه مهمتر یه موز سیاه

 

خب مقداری از برنج رو داخل کیسه پلاستیکی  مییزیم و  موزمونم داخلش میذاری  قبل اینکه در  کیسه رو ببندیم بادشو خالی می کنیم.

خب  بعدش موزمونو داخل برنج پر از برنج تکون میدیم یکمی بعد شاهد معجزه میشین 🙂 و موزتون اینجوری میشه البته نه صد در صد اینجوری 😐

خواص موز سیاه و خاصیت موزهای گندیده

موزهای له شده و سیاه دارای ماده معجزه آسای تی – ان – اف میباشند که قدرت مبارزه با سلول های سرطانی و از بین بردن آنها را دارند و هر چقدر موز رسیده تر و سیاه تر باشد بیشتر دارای این ماده است.

بر اساس تحقیقات دانشمندان ژاپنی در میان میوه هایی که خاصیت ضد سرطان دارند مثل انگور – سیب – هندوانه – آناناس – گلابی – و خرمالو، موز خاصیت بیشتری در افزایش گلبول های سفید و قوی کردن سیستم ایمنی بدن و شکست دادن سلول های سرطانی دارد زیرا میزان ماده تی – ان – اف در موزهای رسیده از میوه های دیگر بیشتر است .

از این به بعد موزهای زرد و شاداب را نخورید و صبر کنید تا سیاه و پژمرده شوند آنوقت آنها را بخورید زیرا موز رسیده هشت برابر بیشتر از موز نرسیده تی – ان – اف دارد به عبارت دیگر هشت برابر بیشتر خاصیت ضد سرطان دارد .

 

با مشاهده این فیلم به صحت آن پی ببرید .

 

تبدیل موز سیاه به موز با این شیوه + فیلم آموزشی

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *