خانه / آرایشی و زیبایی / سلامت مو / به ریزش موهای خود پایان دهید

به ریزش موهای خود پایان دهید

zed

همه افراد کم وبیش با معضل ریزش مو مواجه هستند در ادامه مطلب زیر راههایی برای شما گذاشته ایم که به این معضل پایان دهید.

اول راجع به کاشت مو صحبت کنیم:

برای کاشت مو از موهای پشت سر استفاده می‌شود چون ریشه ی قوی تری دارند.برای پر کردن ناحیه ی جلوی سر در یک کلینیک نسبتا متوسط شما باید هزینه ای در حدود سیزده تا پانزده میلیون تومان پرداخت نمایید.کلینیک‌هایی که مجهز به تجهیزات پیشرفته تری هستند به ازای کاشت هر صد عدد تار مو مبلغی حدود چهارصد تا پانصد هزارتومان  دریافت میکنند.حساب کنید هر تار مویتان چقدر ارزش دارد؟؟ به ریزش مو از دو جهت باید نگاه کنیم: اول قطع ریزش مو و دوم رشد مو‌های جدید.

 

در این پست ما از قطع ریزش مو صحبت می‌کنیم,اول این مطلب را بگیم که ریزش مو هزار و یک علت دارد و همه آن‌ها در یک نقطه مشترک هستند که این عوامل باعث می‌شوند کلاژن بدن که عامل مقاومت پوست و مو است پایین می‌آید.حالا ما یک راه حل جادویی ارائه می‌دهیم که در طی دو هفته ریزش مو به طور کامل قطع می‌شود,کم نمی‌شود,به طور کامل قطع می‌شود!!! باید کلاژن را مستقیما به پوست سر برسونیم چطور:

 

یک عدد پیاز متوسط را رنده کنید و آب آن را جدا کنید.در حدود دو قاشق غذاخوری باید آب پیاز داشته باشید.آب پیاز را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون یا روغن بادام یا روغن نارگیل مخلوط کنید.

یک سفیده ی تخم مرغ هم زده به محلول اضافه کنید و به مدت سی دقیقه روی سر قرار دهید و سر خود را با پلاستیک بپوشانید تا پوست سرتان عرق کنید.این کار را در هفته سه بار انجام دهید.بعد از هفته ی دوم خودتان خواهید نتیجه را.

 

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

درمان ریزش مو با طب سنتی و گیاهان دارویی

چه چیزی بهتر از گیاهان دارویی برای درمان ریزش مو مفید است؟ در این مقاله ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *