خانه / پزشکی بهداشت و سلامت / بهترین مادر دنیا چه خصوصیاتی دارد

بهترین مادر دنیا چه خصوصیاتی دارد

mothers-598x330

 

  • اگر مامان‌تان مثل مامان من باشد، گاهی دیوانه‌تان می‌کند، چون همیشه صلاح‌تان را می‌خواهد، و این یعنی گاهی با هم درگیر می‌شوید. اما حتی همان وقت هم نمی‌توانید ذره‌ای کم‌تر عاشق‌اش باشید.

 

حضور مادر بهترین نعمتی است که خداوند به هر فرزندی می‌دهد و همه مادران بهترین‌اند اما موارد زیر نشان‌دهنده داشتن باحال‌ترین مادر دنیاست.

به گزارش آلامتو و به نقل از بازده؛ شما را نمی‌دانم، اما مامان من جداَ یکی از باحال‌ترین آدم‌هایی است که وجود دارد. همیشه من را می‌خنداند، اشک‌هایم را پاک می‌کند، و کمک کرده‌است آدمی باشم که امروز هستم. آیا مامان شما فوق‌العاده باحال است؟

در این‌جا نشانه‌هایی هست که اگر آنها را دارید خیلی خوش‌شانس هستید که چنین مامانی دارید.

۱. مامان‌تان یکی از بهترین دوستان‌تان است.

او نخستین کسی است که هر چیز جدید را در زندگی شما می‌فهمد، و با هم به پاتوق‌های همیشگی می‌روید. مثلا من و مامانم سعی می‌کنیم برای خوردن سوشی بیرون برویم، و حتی برای قرارهای مادر و دختری بلیت ویژه‌ی دو فیلم پشت سر هم می‌گیریم.

۲. اما مامان‌تان با اطمینان نقش مادری را به نقش دوست ارجحیت می‌دهد.

حتی اگر شما صمیمی‌ترین دوستان هم باشید، او قبل از این‌که رفیق‌تان باشد مادرتان است، و حتی اگر دوست نداشته‌باشید، مطمئنا مصلحت شما را می‌خواهد. مامان من این را روشن کرده‌است که هرچند دوست و هم‌پیاله‌ی من است، اما هروقت لازم باشد من را سر جایم می‌نشاند.

۳. همیشه می‌توانید برای شنیدن حرف‌های‌تان روی او حساب کنید.

هروقت دل‌شکسته هستید یا نیاز به نصیحت دارید، با او حرف می‌زنید. او همیشه بدون قضاوت گوش خواهدکرد.(متشکرم مامان.)

۴. مامان‌تان بزرگ‌ترین حامی و مشوق شما است.

کسی که همیشه من را در هر زمینه‌ای تشویق می‌کند و بالا می‌برد مامانم است.

رویایی در سر دارید؟ مطمئن باش مامان‌تان از آن حمایت می‌کند و دائم به شما یادآوری می‌کند باید آن را دنبال کنید، حتی اگر خیلی به خودتان اطمینان ندارید.

۵. شما و مامان‌تان بهترین جوک‌های خودمانی را دارید.

شما دائم با هم می‌خندید. در حقیقت، زیر نظر گرفتن تعاملات روزانه‌ی شما سرگرم‌کننده است. من و مامانم دائم یک‌دیگر را می‌خندانیم(ما به شدت شاد و سرزنده هستیم).

۶. شما و مامان‌تان در دورهمی‌های خانوادگی همیشه کنار هم هستید.

وقتی عمه‌ کتی، عمه‌ بزرگ‌تان، درباره‌ی گربه‌هایش حرف می‌زند چه‌کسی قرار است شما را سرگرم کند؟ من همیشه در دورهمی‌های خانوادگی مثل چسب به مامانم می‌چسبم، و این‌گونه می‌توانیم به مسخرگی آن بخندیم.

۷. مامان‌تان همیشه خانواده را در اولویت قرار می‌دهد.

حتی اگر شغل و موقعیت اجتماعی فوق‌العاده‌ای داشته‌باشد، خانواده همیشه همیشه در اولویت است. او هیچ‌وقت به خاطر جلسه دیر شما را در مدرسه منتظر نگذاشته‌است، و هرگز تولدتان را فراموش نکرده‌است، چون شما اولویت اول او در زندگی بوده و هستید.

۸. مامان‌تان همیشه تماس می‌گیرد و از زندگی‌تان می‌پرسد- و واقعا اهمیت می‌دهد.

او مرتب می‌خواهد بداند اوضاع‌تان چه‌طور است، و اگر به جز”عالی است” چیز دیگری بگویید، همه‌ی سعی خود را می‌کند تا اوضاع را بهتر کند.

۹. مامان‌تان همیشه حواسش به شما هست… اما هرگز پنهانی شما را زیر نظر نمی‌گیرد.

هرگز احساس نمی‌کنید مامان‌تان مانع‌تان است اما می‌دانید همیشه حواسش به شما هست تا مطمئن باشد در مسیر درست قرار دارید. او سعی می‌کند شما را درک کند و به یاد بیاورد هم‌سن شما بودن چه حسی دارد.

۱۰. مامان‌تان اجازه می‌دهد اشتباه کنید، اما همیشه آماده است تا کمک‌تان کند دوباره روی پای‌تان بایستید.

مامان من اجازه می‌دهد اندوه بسیار را تجربه کنم یا گاهی اشتباه بزرگی مرتکب شوم-و من می‌دانم دیدن این‌ها چه‌قدر برایش سخت است ولی او می‌داند من نیاز دارم خودم اشتباهاتی را مرتکب شوم، و همیشه برای کمک و حمایت آماده است.

یک مامان باحال می‌داند نمی‌توانید برای او زندگی کنید، و می‌داند گاهی با کسی قرار می‌گذارید که نباید بگذارید، یا زمین سختی را شخم می‌زنید. ولی به ناچار وقتی این کارها را می‌کنید، او آن‌جا است تا اشک‌های‌تان را پاک کند.

۱۱. مامان‌تان می‌داند او در درون فقط یک کودک بزرگ‌تر و داناتر است.

هنوز به یاد دارم مامانم قبل از این‌که خانه را به مقصد دانشگاه ترک کنم به من چه گفت: “این مهم‌ترین نصیحتی است که به تو می‌کنم: اگر بعد از نوشیدن زیاد سرت گیج رفت زبانت را گاز بگیر تا آن را فراموش کنی.”

مامان‌های باحال وانمود نمی‌کنند تمام عمرشان پرهیزگار و معصوم بوده‌اند. یک مامان باحال همیشه نقش آدم ” مقدس‌تر از تو” را بازی نمی‌کند، چون او هم انسان است، و همان اشتباهات شما را مرتکب شده‌است. می‌داند شما هم همان اشتباه‌ها را می‌کنید، و هر وقت نیاز داشته‌باشید از دانایی‌اش برای کمک به شما استفاده می‌کند.

۱۲. همه عاشق مامان‌تان هستند.

همه‌ی دوستان‌تان می‌خواهند با مامان‌تان باشند، و بیش از یک بار پیشنهاد کرده‌اند او هم همراه‌تان بیاید. دوستان من درحال‌حاضر تمنا می‌کنند مامانم را به جشن سال نوی امسال دعوت کنم. شوخی نمی‌کنم.

۱۳. چون مامان‌تان خیلی بامزه است.

او کاملا می‌داند چه خبر است، و در عین حال که یک زن دانا و قوی است می‌داند چگونه “وارد جمع” شود و این توازن را به خوبی حفظ می‌کند. نتیجه‌ی آن شوخ‌طبعی حیرت‌انگیز است.

۱۴. حتی وقتی از او عصبانی هستید، هم‌چنان می‌دانید چه‌قدر برای‌تان مهم است.

اگر مامان‌تان مثل مامان من باشد، گاهی دیوانه‌تان می‌کند، چون همیشه صلاح‌تان را می‌خواهد، و این یعنی گاهی با هم درگیر می‌شوید. اما حتی همان وقت هم نمی‌توانید ذره‌ای کم‌تر عاشق‌اش باشید.

۱۵. جواب‌تان به سوال”بزرگ‌ترین قهرمان‌تان کیست؟” همیشه این است: “مامانم”

کنار بایست زن شگفت‌انگیز. مامان خیلی قوی‌تر از تو است.

من معتقدم در طول سال‌ها واقعا مقاله‌های کمی برای روشن کردن این نکته‌ی مهم نوشته‌ام.

۱۷…. چون مامان‌تان یکی از مهم‌ترین آدم‌های دنیا‌ی شما است.

چون بدون او چه می‌کنید؟

عاشقتم مامان.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

به آبی بزرگترین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی

به آبی بزرگترین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی

دستگاه تصفیه آب خانگی ، یک راه موثر و عالی در بهبود کیفیت آب می باشد. حجم ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *