خانه / آرایشی و زیبایی / برجسته کردن لب ها به این شیوه بدون عمل

برجسته کردن لب ها به این شیوه بدون عمل

1781090594

 

از عمل جراحی زیبایی و حجیم کننده لب ها و عواقب آن می ترسید در این مطلب شما را آشنا میکنیم با برجسته کردن لب ها به این شیوه بدون عمل همراه ما باشید .

تا زمانی که راههای ارگانیک و طبیعی برای برجسته کردن لبها وجود دارد نیازی نیست به روشهای شیمیایی و یا جراحی های خطرناک و تزریق ژل و پروتز دست بزنید ! برای آموزش روش برجسته سازی لب در خانه با مواد طبیعی ، با پارس ناز همراه باشید . لب‌هایی نرم و برجسته می‌تواند بهترین ویژگی چهره‌ی شما باشد.یک اسکراب خوب و پس از آن یک رُژ لب حجم‌ دهنده‌ی مطبوع تمام چیزی است که برای داشتن چهره‌ای زیبا و سالم به آن نیاز دارید. اما با وجود این که ممکن است اسکراب‌ها و حجم‌ دهنده‌هایی که در تبلیغات می‌ بینیم موثر باشند، اغلب قیمت‌هایی نامعقول دارند و با ترکیبات مشکوک و قابل تأملی ساخته می‌ شوند که ممکن است دوست نداشته باشید برای لب‌هایتان ازشان استفاده کنید. راه بهتر این است که خودتان با موادی که در آشپزخانه دارید، از جمله دارچین و انواع روغن‌، اسکراب‌ها و حجم‌دهنده‌های طبیعی درست کنید.

 

مواد لازم برای برجسته کردن لب

1413980229

این هم چیزهایی که برای برجسته كردن لب بدون عمل نیاز دارید:
یک مسواک نرم
ظرف برای مخلوط کردن مواد
چند تکه پنبه‌ی آرایشی
روغن، برای مثال روغن زیتون، نارگیل یا آووکادو
شر یا جوش شیرین (برای اسکراب کردن)
دارچین
روغن برگ دارچین (اختیاری)

 

دارچین جریان خون را در لب‌هایتان تحریک می‌کند

1489339293

چرا دارچین: دارچین جریان خون را در لب‌هایتان تحریک می‌کند که باعث تورمی خفیف، قرمزی و سوزش و خارش می‌شود. این موضوع لب‌های شما را برای چند ساعت برجسته می‌کند. روش بی‌خطریست، اما نباید در استفاده ازش زیاده روی کنید.

 

اسکراب لب: یک قاشق چای‌خوری روغن را با شکر یا جوش شیرین مخلوط کنید. مقداری از مخلوط را با مسواک تان بردارید و به آرامی روی لب‌هایتان بکشید تا سلول‌های مرده برداشته شوند. سپس اسکراب را با یک تکه پنبه‌ی نمناک پاک کنید.

 

حجم‌ دهنده‌ لب

حجم‌ دهنده‌ لب: یک قاشق چای‌خوری روغن را با دارچین آن قدر مخلوط کنید تا خمیری شود. آن را با دست روی لب‌هایتان بزنید و تا زمانی که احساس سوزش و خارش کردید ماساژ دهید. حداکثر ده دقیقه صبر کنید سپس با پنبه خمیر را آرام از روی لب‌هایتان پاک کنید. از این روش با نرم‌کننده لب مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

1781090594

حجم‌ دهنده‌ی براق لب

حجم‌ دهنده‌ی براق لب: اگر دوست دارید از برق لبِ حجم‌دهنده استفاده کنید، مقدار کمی برق لب روی دستتان بریزید ویک قطره روغن برگ دارچین به آن اضافه کنید. این ترکیب دقیقاً همان تأثیر را دارد!

 

سایت ابانک : برجسته کردن لب ها به این شیوه بدون عمل

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *